Hej!
Varför levereras inte min beställning (Paket 00364300432987123791 från FixPart Logistics Center).
Beställningen 202200946660 är betald.
Jag var inte hemma när den skulle levereras till dörren och nu meddelar PostNord att den är lagd på lager och har varit det i snart en veckas tid.
PostNord har heller inte gett någon information var jag kan hämta paketet. Hur ska jag göra?
Är mycket besviken då leveranstiden enligt er bara borde vara några dagar.
Med vänlig hälsning,
Anders Hollfast
Mejerivägen 4 bst 11
64200 Närpes
Finland
God dag, jag är ledsen att höra att du inte är nöjd. Jag ser att den borde ha levererats. Vi har kontaktat dig för att reda ut saker och ting. Michèle, FixPart kundtjänst
Verifierat omdöme
16 apr. 2023
Beställningen gick bra och paketet kom inom rimlig tid,är nog en nöjd kund😎
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
14 apr. 2023
Allt var bra inget att klaga på.fick nya delar till min mixer
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
15 apr. 2023
Priset var bra
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
1 apr. 2023
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
27 apr. 2023
Fraktenkostade mera än delarna. För dyrt
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.fi/sv
1 maj 2023
God eftermiddag, vi tar ut samma belopp för alla våra försändelser för leveranskostnaderna. I gengäld får du ditt paket i gott skick, ordentligt skyddat och du får också en spårningslänk för att spåra din försändelse. Om du har några ytterligare frågor är du välkommen att höra av dig till oss. Bram, Fixpart kundtjänst
Verifierat omdöme
4 mars 2023
Reservdelen fungerade som den ska, passformen var exakt. Priset för en del som denna är dock dyrt.
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
27 mars 2023
Snabb serviceutan krångel! Uppskattar också kommunikation på svenska.
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
11 mars 2023
Lätt att hitta produkten och snabb leverans
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
1 mars 2023
Fram till sista delen fungerade allt bra. Men produkten har nu befunnit sig i PostNords terminal under 100km från leveransadressen i en hel vecka, jag har alltså ännu inte fått produkten trots att jag varit i kontakt med PostNord. De påstår att de försökt leverera, det stämmer inte, och andra orsaken är tidsbrist, de hinner inte leverera. Löjligt.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.fi/sv
2 mars 2023
God dag, jag är ledsen att höra att du ännu inte har fått din beställning. Vi är i kontakt med transportören för att få den till dig så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för besväret. Michèle, FixPart kundtjänst
Verifierat omdöme
11 mars 2023
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
14 feb. 2023
Lätt att beställa. Men försändelsen var så liten att den kunde ha levererats i ett större kuvert. Nu körde en mindre lastbil hit den lilla lådan.
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
20 feb. 2023
Jag har inte sett något av paket som Jag har beställt och betalat.???????
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.fi/sv
22 feb. 2023
God eftermiddag, vad irriterande att höra. Vi har kontaktat dig via e-post. Bram Kundtjänst Fixpart.
Verifierat omdöme
7 okt. 2022
Smidigt och lätt att beställa. Bra att man kunde kontrolera varan om den passar till den modellen man ska den till.
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
28 jan. 2023
Att ni även hade svenska på er hemsida var super och att ni postade snabbt det jag beställde.
Anmäl omdöme
Verifierat omdöme
29 nov. 2022
Dålig beskrivning på delen. Man kunde tro att den var komplett.
Det har vidtagits åtgärder för att säkerställa att publicerade omdömen endast kommer från sådana konsumenter som faktiskt har använt eller köpt varorna eller tjänsterna.
Importerade omdömen:
Räknas inte in i totalbetyget. Det har inte vidtagits några verifieringsåtgärder.