FixPart.se/sv- Logotyp - omdömen

FixPart.se/svRecensioner

: 684Bra

4,47

Omdömen för FixPart.se/sv

684 verifierat omdömen de senaste 12 månaderna

684 omdömen totalt
Så säkerställer vi att omdömena kommer från autentiska konsumenter.

Positivt omdöme, mest relevant


för 3 månader sedan
Ordered a new ice tray maker for my freezer. Gas of the local heather was gone. Easy to find the piece with the number of the part. Also, a good service can assist you if you don't know where to find such number (it wasn't my case but I know that service). Piece arrived soon and well packed. No issues with the part, that passed all tests. Once installed, the ice maker started working properly. Good value, slightly higher than other sites but with all the support and care, being a local (Swedish) company. Hopefully I don't need it often but I will come back to this site shall I need another part to fix. I attach picture of the ice already made. It was unable for months, with error 26C
Anmäl omdöme

Visa alla positiva omdömen

Kritiskt omdöme, mest relevant


för 1 månad sedan
Bluff företag skickar inte det man beställde när man ifrågasätter varför då får man till svar att det är slut . Då ska jag betala frakten tillbaka för att ni medvetet skickade ett lock ni visste inte passar för det är väl så ni tjänar pengar för retur sedeln ni skickar ska ni dra av på det jag ska ha tillbaka så det innebär att ni inte har någon retur rätt jävla skitföretag när man beställde varor från er så uppfattar man att det är ett svenskt företag men ska man skicka tillbaka så ska man skicka till Nederländerna
Anmäl omdöme

Visa alla kritiska omdömen

Omdömen för FixPart.se/sv

Filter 
 Sortering Relevans 
(11)
 Verifierat omdöme
för 5 dagar sedan
Skicka ersättning för transportskada.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 4 dagar sedan
Snabbare leverans
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Jag hade beställt en reservdel till min torktumlare, en lucka närmare bestämt som skeppades ifrån utlandet. Leveranstiden stod 2-4 dagar vilket jag klickade i, betalade 134kr för frakt. Dagen efter beställning så skickades luckan och jag kunde följa den, den skickades iväg på en torsdag och helgen kom emellan. Beräknad leveranstid var måndagen där efter. På måndagen så kom leveransbeskedet att den skulle komma innan klockan 18 trots att den var fortsatt i Helsingborg, sen passerade tiden klockan 18 och det stod att den skulle levereras innan dagens slut. Kan tillägga att jag bor i Stockholm…. Sen dagen efter på tisdagen så dök det upp att den var försenad, ingen ny leveranstid dök upp. Väntade till onsdagen för att se vad som skulle hända men helt oförändrat då den fortfarande var i Helsingborg och har inte rört sig på två dagar… På tisdagen skickade jag till kundtjänst och klagade då jag betalade extra för snabbare leverans, fick svar på onsdagen att den var på väg och skulle komma inom några dagar… det hjälpte inte mig det endaste, var fortfarande kvar på steg 1… Nu går vi över till torsdag och sändningen är ännu oförändrad och kundtjänst har inte hjälpt mig, på fredag åker vi på semester och kommer inte vara hemma om luckan ens levereras då… Riktigt dåligt skött, och man kan inte fortsätta att skylla på Corona halvvägs in i 2022…
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Jag är ledsen att höra att du ännu inte hade fått din beställning. Jag ser att den har levererats under tiden. Om du inte har fått den, vänligen meddela oss det. Vi ber om ursäkt för förseningen. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Använd ett leveransbolag som erbjuder tracking på svenska eller engelska. Ciblex länk för att kunna spåra paketet går inte att öppna upp i engelska. Dessutom finns det inget enkelt sätt att nå dom för att försöka förstå vart mitt paket är. När ni använder ett leveransbolag som inte gör vad dom ska gör det att jag upplever er tjänst sämre.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 månader sedan
God dag, Jag är ledsen att höra det. Jag kan se att det är något fel med leveransen. Vi är i kontakt med transportföretaget för att leverera den så snart som möjligt och har även informerat dig via e-post. Vi ber om ursäkt för besväret. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Tätningslisten som jag beställde till till inbyggnadsugnen från IKEA överensstämmer inte med originalet!! Det var en limmad tätningslist, typ till vanliga fönster, inte en som skall fästas med hakar som originalet har.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 månader sedan
God dag, Jag är ledsen att höra att produkten du beställde inte passar. Vi har kontaktat dig för att se om vi kan erbjuda dig en lämplig produkt. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Det stod att varan var levererad (i Belgien?) trots att adressen är i Sverige. Ingen vara hade kommit. Fixpart var snabba med att skicka en ny så god service från deras sida.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 månader sedan
God dag, Tyvärr gick det fel i samband med leveransen av den ursprungliga beställningen. Vi har skickat dig en ny beställning utan kostnad. Vi ber om ursäkt för besväret. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Trots a jag frågade innan o fick ett positivt svar fick jag en produkt s inte passade. Fanns ingen påse med att skicka tillbaka produkten i. Produkten kom fock snabbt.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 månader sedan
God dag, Jag är ledsen att höra det. Vi har skickat dig returinstruktioner för att du ska kunna returnera produkten. Michèle, kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Det tar för lång tid att få varan.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Jag är ledsen att höra att du inte fick din beställning i tid. Tyvärr har leveransen blivit försenad. Den borde ha levererats vid det här laget. Om du inte har fått något, var snäll och meddela oss det. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 3 månader sedan
Betalning till svenskt bankgiro hade varit toppen och annat leveranssätt så man slipper vara hemma
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 3 månader sedan
God dag, Tack för din feedback. Om det fortfarande är något fel med din beställning kan du meddela oss genom att skicka ett meddelande till kundtjänsten. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 3 månader sedan
Lång leveranstid med Postnord.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 3 månader sedan
God dag, Paketet kan inte levereras, men transportföretaget har kontaktat dig för att leverera det så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter. Michèle, kundtjänst FixPart