FixPart.se/sv- Logotyp - omdömen

FixPart.se/sv
Recensioner:

3 910 omdömen de senaste 12 månaderna7 147 omdömen totalt  

4,44
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

13 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Fick bra hjälp! Trodde att det var fel på pumpen, men den funkade så jag fick hjälp med att det var den övre spolarmen som inte roterade och när jag kollade närmare på den så hade en packning krullat upp sig och förhindrade därmed rotationen. Det fanns ingen packning så jag fick köpa hela armen som dock inte var särskilt dyr. Så slapp vi byta diskmaskin!

Kritiskt omdöme, mest relevant

24 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Då jag sökte på mitt modellnummer så kom flera delar upp och jag valde den som verkade bäst. Efter en snabb leverans så visade det sig att den del som jag beställt inte passade. Jag hänvisade till deras passningsgaranti och bad om att de skulle hjälpa mig att hitta rätt del då denna (trots rätt modellnummer) inte passade. Efter att ha jagat andra modellnummer så får jag bara svaret: Tyvärr kan vi inte leverera den produkt du efterfrågade (längre). Du kan försöka igen med tillverkaren, även om jag är rädd att den här produkten har utgått. Nu försöker de komma undan sin garanti genom att på retursedeln hävda ångerrätt "Annat skäl" och inte stå för returkostnaden som ingår i deras passningsgaranti. De avslutar sidan om Passningsgarantin med: Vi kommer sedan att undersöka vad som gick fel, rätta till felet och återbetala hela din beställning. Självklart hjälper vi dig också att hitta rätt produkt.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för FixPart.se/sv

 Sortering  
Relevans
(156)
(245)
Återställ
för 5 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Lätt att hitta rätt reservdel med foto på den. Leverans: fick sms att tisdag 17-20 kommer leveransen, igår måndag fick jag nytt sms att leveransen skulle komma 17-20 idag (måndag) bra tyckte jag, va hemma hela kvällen men inget ring på dörren.Nu på morgonen stog paketet utanför dörren snopet nog utan att jag visste något. tur att paketet fick stå hela natten ostört . mvh Mats
Anmäl omdöme
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Onödigt att skicka en artikel som delleverans när övriga produkter levereras senare. Miljömässigt ohållbart och resursslöseri. Dessutom saknas info om när resten av leveransen kommer.
Anmäl omdöme
för 2 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Snabb leverans. Proffsigt paketerat. Passform på ersättningsnålen perfekt. Tycker dock att den ger något svagare signal än originalnålen. I stort sett mycket nöjd. Mvh
Anmäl omdöme
7 apr. 2024
 Verifierat omdöme
gjort en stor beställning, leveransen tar en jäkla tid och alla delar kom inte med leverans nummer 1. väntar fortfarande. perfekt med en helg mellan!
Anmäl omdöme
för 5 dagar sedan
 Verifierat omdöme
FedEx strulade till leveransen, kanske för att jag har svenska tecken i min adress. Delen jag beställde var som utlovat så det var bra.
Anmäl omdöme
7 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Jag är nöjd med såväl leverans som bemötande, dock svårt att hitta det jag sökte, vilket var lite tråkigt. Överlag är jag ändå nöjd.
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Jag kan inte sätta slutbetyg eftersom jag reklamerat beställningen och fortfarande väntar på besked hur returen ska skötas.
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Rätt artikel dock trasig kartong

Rätt artikel, men tog längre tid än sagt samt trasig kartong vid leverans.
Anmäl omdöme
för 3 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Ni hittade inte delen jag behövde, men jag hittade den själv hos Er.
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Min produkt passade inte så jag måste skicka tillbaka den
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Det tog väldigt lång tid men produktion var bra
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Produkt va inte identisk med orginalprodukten.
Anmäl omdöme
14 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
12 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 6 dagar sedan
 Verifierat omdöme

Blåst på pengar

I beställningen framgår tydligt att varan ska levereras till min hemadress, men den dök aldrig upp, och när jag klickar på spårlänken står det att den levererats till ”Pickup parcelshop”. Detta har jag inte fått någon information om och inte heller någon adress vart detta ställe ligger eller någon kod för att kunna lösa ut paketet. Har mailat kundtjänst flera gånger och får samma svar från deras robot som påstår att paketet levererats och bifogar spårlänken. Alltså står jag utan varan som jag redan betalat och får INGEN hjälp av deras ”kundtjänst ”.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 5 dagar sedan
God dag, jag beklagar att du inte har fått din beställning. Vi är i kontakt med transportören och har också kontaktat dig om detta. Bram, FixParts kundtjänst
6 apr. 2024
 Verifierat omdöme

I mitt fall försvann en rabattkod i…

I mitt fall försvann en rabattkod i samband med att jag gjorde beställningen på datorn. Jag kontaktade snabbt Fixpart för att be er lägga till min rabatt. Fick ett svar där man inte (ville ?) förstod vad jag menade. Sedan efter lång konversation kunde ni inte lägga till rabatten manuellt. Dåligt bemötande och inte serviceminded alls. Kommer inte att rekommendera företaget till någon
Anmäl omdöme
för 10 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Hej Tyvärr har ni skickat en vit (riktigt) och en mörkgrå (fel) sockel, behöver hanteras av er, jag behöver en retursedel för returen och ni behöver skicka en till vit. Bifogar bilder Återkoppla gärna Finns på 0707838050 Med vänlig hälsning, Johan
Anmäl omdöme
4 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Betalade för en leveranstid på 3-5 arbetsdagar… vi är inne på 8e arbetsdagen och jag har fortfarande inte fått min beställning. Det tog 5 arbetsdagar för min beställning att lämna deras lager enligt statusuppdateringen!
Anmäl omdöme
29 mars 2024
 Verifierat omdöme
Det har tagit väldigt lång tid och jag fick inte någon information att paketet anlänt utan det skickades tillbaka. Nu den andra gången fick jag punktmarkera ankomsten. Tänker tyvärr inte beställa något mer från er.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
29 mars 2024
God dag, jag beklagar att du inte fick din beställning i tid. Jag ser att det verkligen var en viss försening eftersom produkten var slut i lager. Vi ber uppriktigt om ursäkt för det. Jag ser att din beställning nu har levererats. Om det fortfarande är något fel, vänligen meddela oss. Bram, FixParts kundtjänst
12 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Första produkten gick sönder efter två veckor. Den andra produkten var redan trasig när den kom. Jobbigt företag att reklamera saker hos då man får samma fråga flera gånger och ett automatiskt svar varje gång.
Anmäl omdöme