FixPart.se/sv- Logotyp - omdömen

FixPart.se/svRecensioner

: 684Bra

4,47

Omdömen för FixPart.se/sv

684 verifierat omdömen de senaste 12 månaderna

684 omdömen totalt
Så säkerställer vi att omdömena kommer från autentiska konsumenter.

Positivt omdöme, mest relevant


för 3 månader sedan
Ordered a new ice tray maker for my freezer. Gas of the local heather was gone. Easy to find the piece with the number of the part. Also, a good service can assist you if you don't know where to find such number (it wasn't my case but I know that service). Piece arrived soon and well packed. No issues with the part, that passed all tests. Once installed, the ice maker started working properly. Good value, slightly higher than other sites but with all the support and care, being a local (Swedish) company. Hopefully I don't need it often but I will come back to this site shall I need another part to fix. I attach picture of the ice already made. It was unable for months, with error 26C
Anmäl omdöme

Visa alla positiva omdömen

Kritiskt omdöme, mest relevant


för 1 månad sedan
Bluff företag skickar inte det man beställde när man ifrågasätter varför då får man till svar att det är slut . Då ska jag betala frakten tillbaka för att ni medvetet skickade ett lock ni visste inte passar för det är väl så ni tjänar pengar för retur sedeln ni skickar ska ni dra av på det jag ska ha tillbaka så det innebär att ni inte har någon retur rätt jävla skitföretag när man beställde varor från er så uppfattar man att det är ett svenskt företag men ska man skicka tillbaka så ska man skicka till Nederländerna
Anmäl omdöme

Visa alla kritiska omdömen

Omdömen för FixPart.se/sv

Filter 
 Sortering Relevans 
(42)
 Verifierat omdöme
för 22 dagar sedan
Varning! Beställ inte från Fixpart om du inte är 100 procent säker på att du inte kommer att behöva returnera din beställning! Vad de inte avslöjar i sin webbutik är att du har sitt säte i Nederländerna, så du kommer alltså att behöva betala fraktkostnader dit, inte till en adress i Sverige som man luras att tro av deras svenska webbsida (att som e-butik hemlighålla sin adress är dessutom olagligt i Sverige...)! Detta är alltså betydligt dyrare än den fraktkostnad man betalar vid beställningen.Deras kundtjänst är dessutom otroligt oprofessionell och arrogant, och de hanterar dina klagomål genom att tala om för dig hur ledsna de är att du inte är nöjd och sedan gång på gång hänvisa till samma bristfälliga info som finns på deras webbsida. Detta företag bryr sig inte ett skit om sina kunder, allt de vill är att tjäna pengar på enklast möjliga sätt.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Köpte en produkt som enligt FixPart fanns i lager, med leverans inom några dagar. Efter veckor av väntande på svar så fick jag information att produkten ej fanns i lager utan måste beställas från leverantören. Jag har begärt att få häva köpet och pengarna tillbaka, men tyvärr svarar ingen. Att ljuga om lagerhållning och sen inte svara när kunden önskar häva köpet är väldigt illa.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 14 dagar sedan
Gjorde en felbeställning och försökte nå kundtjänst. Långsamt bemötande och många missförstånd. Handlar inte igen om jag inte måste.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 22 dagar sedan
Beställde, fick fel, ska skicka rtur till NL. Krångligt, finns ingen att prata med(chatta), tydligen bara mejl.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 13 dagar sedan
Varan gick till Italien och tillbaka till Belgien, där den kom från. Har ej fått varan än......... ☹️
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 12 dagar sedan
Ni ska inte ta ut fraktavguft på retur när ni lev fel vara. Kommer aldrig handla av er igen
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 5 dagar sedan
Extremt långsamt mailsvar och ingen telegonsupport
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 9 dagar sedan
Skicka rätt saker
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 25 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Bluff företag skickar inte det man beställde när man ifrågasätter varför då får man till svar att det är slut . Då ska jag betala frakten tillbaka för att ni medvetet skickade ett lock ni visste inte passar för det är väl så ni tjänar pengar för retur sedeln ni skickar ska ni dra av på det jag ska ha tillbaka så det innebär att ni inte har någon retur rätt jävla skitföretag när man beställde varor från er så uppfattar man att det är ett svenskt företag men ska man skicka tillbaka så ska man skicka till Nederländerna
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag ,Jag är ledsen att höra att produkten du beställde inte passar. Tyvärr har du beställt fel produkt och den rätta produkten finns inte längre tillgänglig. Så snart vi har mottagit produkten kan vi fortsätta med återbetalningen. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Ingen svensk butik, kundservice svarar extremt långsamt och de svarar heller inte på alla mail. Min rekommendation är att undvika denna butik.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Ingen svensk butik, kundservice svarar extremt långsamt och de svarar heller inte på alla mail. Min rekommendation är att undvika denna butik. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Delen passade inte trots att infon på hemsidan upplös om att den skulle passa. Svar dröjde och när svaret kom var delen fel. Jag skall returnera delen men jag kommer inte får mina pengar tillbaka ? Rätt del finns inte. Uselt
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 månader sedan
God dag, Vi har skickat dig returinstruktioner för att du ska kunna returnera produkten. När vi har mottagit den kommer du att få besked om återbetalningen. Michèle, kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Beställde en vara och avbeställde den 1 timme senare. Försökte få kontakt via Mail, men inget svar. Fick den ändå levererad efter en vecka. Returnerade den omedelbart till en kostnad av 125kr. Så dålig kundservice!!!!
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Produkten du beställde fanns omedelbart i lager och efter beställningen överlämnades den omedelbart till transportören, så det var inte längre möjligt att avbeställa den. Vi har skickat dig returinstruktioner så att du kan returnera den till oss för att få pengarna tillbaka. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Lång tid tog det att paketet kom fram strul med posten som ställde in leveransen. När jag väl fick paketet var det inte helt. Svårigheter att få ngn respons hur jag ska få retur sedel. Sååå dåligt
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Vi är mycket ledsna att höra detta. Vi har precis skickat dig en ny kostnadsfritt. Jag ber om ursäkt för besväret. Michèle, kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Sidan säger att produkten passar men det gör den inte, då ska jag tydligen betala returfrakten på 125:- för att returnera varan. Kundtjänst svarar inte på mail längre, oseriöst företag, välj annat!
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Jag är ledsen att höra att produkten du beställde inte passar din enhet. Tyvärr har du beställt fel produkt. Vi har skickat dig en länk till den rätta produkten tillsammans med returinstruktioner. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Jag beställe 5 st artiklar av samma sort och betalade också för 5 stycken. Dock kom det bara 1 st, så jag får nu kontakta er igen. Hur är det möjligt ?
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 månader sedan
God dag, id tidpunkten för din beställning hade vi tyvärr inte alla produkter (längre) i lager. Produkterna som vi hade i lager har vi redan skickat till dig, så du behöver inte vänta på dem. Den andra delen av ordern kommer att beställas i restorder. Michèle, kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Kan inte få besked när en restnoterad vara levereras trots att utlovad leveranstid passerats med flera dagar. Kundtjänst verkar inte förstå svenska.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Tyvärr hade vi inte alla produkter i lager. Vi har informerat dig om när den återstående produkten kommer att levereras. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Om man beställer och betalar 5 st likadana artiklar och får 1 st utan mera meddelande innan tre påstötningar. Kan man vara nöjd då ?
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Vid tidpunkten för din beställning hade vi tyvärr inte alla produkter (längre) i lager. Produkterna som vi hade i lager har vi redan skickat till dig, så du behöver inte vänta på dem. Den andra delen av ordern kommer att beställas i restorder. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Bra hjälp innan orderlägning. Tyvärr fortfarande ingen leverans. Kanske idag, säger PostNord. Så svårt att kommentera
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
Guten Tag, Jag är ledsen att höra att du inte har fått din beställning ännu. Den borde ha levererats vid det här laget. Om du inte har fått något, var snäll och meddela oss det. Michèle, Kundtjänst FixPart
 Verifierat omdöme
för 1 månad sedan
Med en leveranstid på 20 dagar är ni inte ett alternativ som leverantör. Mycket dåligt
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 1 månad sedan
God dag, Jag är ledsen att höra att du inte fick din beställning i tid. Tyvärr har leveransen blivit försenad. Den borde ha levererats vid det här laget. Om du inte har fått något, var snäll och meddela oss det. Michèle, Kundtjänst FixPart