Acer Store Sweden
Recensioner:

189 omdömen de senaste 12 månaderna350 omdömen totalt  

4,64
Mycket bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

28 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Jag tillhör den personen som vill se var företaget finns och varifrån ni skickar varorna och det är möjligt att det finns på er sida men jag har letat och inte hittat det. Sen blir jag alltid tveksam till att beställa om jag inte vet varifrån ni skickar varorna, för är det utanför EU så tillkommer en massa avgifter och sen såg jag inte klart och tydligt någon leveranstid, så tar det 3 dagar eller 3 veckor - möjligtvis om man loggar in men det vill jag inte anmäla mig till för då får man bara en massa reklam som jag inte vill ha.. - därför bara en 4

Kritiskt omdöme, mest relevant

26 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Rabattkoden för 5% fungerade inte (angav e-postadress och önskan att prenumerera på info) trots flera försök. Provade både nollor och o-n i koden utan resultat. Inte bra!!!!
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för Acer Store Sweden

Filter
 Sortering  
Relevans
27 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Jävligt störande sida med för mycket reklam och popups. En sökfunktion som inte hittar en vara på det ena av två möjliga nr att söka på.
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
4 dec. 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi beklagar att du inte har varit helt nöjd med din köpupplevelse i vår butik. För att kunna hitta en lösning på det/de problem du stött på så kan ni genom formuläret nedan öppna en ticket; en av våra representanter kommer då att kontakta dig inom kort för att undersöka frågan ytterligare https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
19 okt. 2023
 Verifierat omdöme
jag fick inget svarsmail efter jag beställde min produkt!
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
4 dec. 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi beklagar att du inte har varit helt nöjd med din köpupplevelse i vår butik. För att kunna hitta en lösning på det/de problem du stött på så kan ni genom formuläret nedan öppna en ticket; en av våra representanter kommer då att kontakta dig inom kort för att undersöka frågan ytterligare https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store