Acer Store SwedenRecensioner

: 175Mycket bra

4,54

Omdömen för Acer Store Sweden

161 verifierat omdömen de senaste 12 månaderna

175 omdömen totalt
Så säkerställer vi att omdömena kommer från autentiska konsumenter.

Positivt omdöme, mest relevant


31 dec. 2022
Hade önskat att återställningsmedia ingår när man köper datorn så man inte behöver beställa i efterhand och att man fått det gratis istället för att betala 500 kronor för det.
Anmäl omdöme

Kritiskt omdöme, mest relevant


14 okt. 2022
Två ggr försökte jag betala med Klarna från min Chromebook, men båda gångerna blev jag avstängd innan jag skulle betala, och var sedan tvungen att göra om min beställning och skriva in mina personuppgifter igen. Sedan betalade jag med bankkort och det gick på ett kick. Har haft problem med Klarna på andra sajter där jag shoppat, åtminstone från min dator (PC m Windows 10). Att Klarna är dåligt, är deras fel, men jag tror ni borde kanske kunna göra något åt att ens beställning raderas ur kundvagnen, utan att behöva tvinga en att skapa ett konto hos er och logga in.' Men min Chromebook (som jag köpte tidigare gnm Webhallen) fungerar utmärkt, så tack för den.
Anmäl omdöme

Omdömen för Acer Store Sweden

Filter
 Sortering 
Relevans
 Verifierat omdöme
för 5 dagar sedan
Enkelt och överskådligt dock saknades en sökfunktion för att söka på 360 graders skärm
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 4 dagar sedan
Lätt att förstå, enkelt att beställa, hoppas att minnet fungerar lika bra som köpet.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
3 maj 2023
Bra information om produkten.
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
5 maj 2023
Hej! Tack för din feedback, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att allt var till din belåtenhet! Allt gick smidigt och det är vår målsättning. Om du har några frågor eller funderingar kring din beställning, tveka inte att kontakta oss gällande detta på den här länken: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
för 2 dagar sedan
Smärtfritt köp med Klarna.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
15 maj 2023
Snabbt
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
16 maj 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
för 2 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 3 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 5 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 6 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 6 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 9 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 11 dagar sedan
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
12 maj 2023
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
12 maj 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
7 maj 2023
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
12 maj 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
16 apr. 2023
Snabbt och lätt och lätt att hitta!
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
17 apr. 2023
Hej! Tack för din feedback, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att allt var till din belåtenhet! Allt gick smidigt och det är vår målsättning. Om du har några frågor eller funderingar kring din beställning, tveka inte att kontakta oss gällande detta på den här länken: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
1 apr. 2023
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
17 apr. 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
19 apr. 2023
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
5 maj 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Johan Acer Store
 Verifierat omdöme
18 apr. 2023
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
5 maj 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
10 apr. 2023
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
17 apr. 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen i vår butik och vi är säkra på att du kommer att gilla din produkt. Om du har några frågor eller behöver hjälp, öppna gärna en ticket via vårt kontaktformulär: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
 Verifierat omdöme
11 apr. 2023
Funkade inte med Klarna och Bank-ID
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
17 apr. 2023
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi beklagar att du inte har varit helt nöjd med din köpupplevelse i vår butik. För att kunna hitta en lösning på det/de problem du stött på så kan ni genom formuläret nedan öppna en ticket; en av våra representanter kommer då att kontakta dig inom kort för att undersöka frågan ytterligare https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store