MyFUJIFILM.se
Recensioner:

1 405 omdömen de senaste 12 månaderna1 405 omdömen totalt  

4,39
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Eftersom det byttes hemsida under tiden som jag jobbade fram Boken om Mimmi, så fördröjdes slutresultatet. Och det kändes väldigt ovisst om jag över huvud taget skulle få en färdig produkt. Men nu är den i hamn! Det enda jag märker är att texten går lite väl långt ut i kanterna på vissa sidor. Jag och mina anhöriga är så glada över boken. Tack!

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för MyFUJIFILM.se

 Sortering  
Relevans
29 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Bör ändras: Typsnitt och typstorlek ska man inte behöva bestämma för varje ny textstycke. Ert gamla program där bestämde man detta när man började att bygga upp fotoboken, sedan gällde detta hela tiden mycket mer praktiskt. Fråga När boken lagras lokalt var hitta jag den filen i min dator. Önskar svar på mail anders.047731274@telia.com
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
30 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det du kan göra är att kopiera ett redan befintligt textfält/textmall som du lagt in i fotoboken redan och sedan redigera detta/ändra textinnehållet i det. Ang var boken sparas så finns det olika vägar man kan gå. Som standard så sparas den här: C:\Users\namnet på din användare\AppData\Roaming\PhotoGenie X ...men du kan också spara den manuellt genom att gå in på "Läs in projekt", därefter ta "Hjälp" och sedan "Exportera", då kommer du få fram en fotoboksfil som du kan placera var du vill på datorn. Vi svarar dig även på detta via din mailadress. Ha en trevlig dag!
21 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Beställningen och korten är bra Klarna är fasan

Beställningen och korten är bra. Man tror att beställningen är klar när man kryssat i att man vill ha faktura. Men tyvärr är det inte så. Svårt att förstå att man måste gå vidare till Klarna. Klarna är så krånglig och svårt att komma vidare på. Tycker om själva beställningen och man får bra kort men Klarna är fasan med hela beställningen.
Anmäl omdöme
för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Valde förstoring i canvas men kunde inte välja 40x60 då hamnade jag på fotoblock , bug. Fick tyvärr välja en större storlek. Tydligare steg för steg vid de val man måste göra framförallt stående eller liggande bild. För övrigt är bilderna jättefina och jag kommer att skicka fler.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
för 11 dagar sedan
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Det var väldigt märkligt! Vi testade precis nu och det fungerade. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
30 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Beställningen fungerade bra förutom att när jag ville ta bort en bild som blev dubbel så gick det inte. + gick bra men inte -. Skulle beställa någon bild till på slutet men kunde inte vända tillbaka och lägga till. Mvh TS
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 maj 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Vi är väldigt glada över att du blev nöjd med din order och hoppas kunna framkalla åt dig igen snart. Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
28 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Det är bra kvalitet på bilderna och jag är mycket nöjd med stora fotoböcker som jag gjort från långresor i Thailand. Jag gjorde en stor bok i A3 format och den blev lite väl tung. men det var vårt eget val. K-A Lundell
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
29 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Lätt att tillverka, många bra val. Bra blad, och fina färger. Något jag saknar : Bakgrund finns för många som liknar varandra, lite mer med Sveriges natur. Likaså med klistermärken, gärna lite mer naturtrogna….
Anmäl omdöme
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Bra återkommande rabatt på framkallningar och snabba leveranser. Är in och beställer framkallning 1 g/år av ca 200 bilder och önskar att beställnings sidan blir ännu lättare och smidigare att beställa ifrån.
Anmäl omdöme
30 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Det var olika storlek på korten. Jag trodde att alla skulle vara lika stora. Men positivt att det var bra kvalitet. Det är kul att framkalla och ha i fotoalbum.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 maj 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Om man inte väljer fast format som vi har på hemsidan så kan längden variera lite. Längden bestäms nämligen utifrån vilken inställning man har använt på sin kamera. Man kan få upp till fyra olika storlekar så länge man inte väljer alternativet fast format. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Bra kvalitet på fotopappret! Snabb leverans. Ett av mina beställda foton var inte med i leveransen, men däremot fick jag 2 ex av ett foto.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Snygga foton på fint papper.

Lite svårt med nedladdning. Nästa gång får jag hjälp blev svaret. Toppen bra. Jätte snabba leveranser.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
för 4 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Bra foto och bild. Men besviken att de inte kommer i de mått man beställt. Utan i större format.
Anmäl omdöme
29 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Jag har sedan tidigare bra erfarenheter av Fujifilm, och det är ingen ändring idag. Jag är nöjd.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
30 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Vi är väldigt glada över att du blev nöjd med din order och hoppas kunna framkalla åt dig igen snart. Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
24 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Bra kvalitet på papper och pärm. Lite knöligt att flytta bilder i dokument vid beställning.
Anmäl omdöme
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Rabattkupong kom efter min beställning Bra om man vet om rabatten innan man beställer
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Du får gärna kontakta vår kundtjänst så att vi kan titta på rabatten till dig. Vi har nya kampanjerbjudanden varje vecka. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
17 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Jag tycker att bilden blev för mörk. Ibland är tiden för kort då det är kampanj.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
18 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order inte motsvarade dina förväntningar. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Det kan finnas lite olika faktorer till att en bild blir ljusare/mörkare än vad man önskar. Givetvis vill vi lösa detta för dig. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
23 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Att ni alltid ger bra förslag på problemlösningar
Anmäl omdöme
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Snabbt svar vid oklarheter via mail
Anmäl omdöme
25 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Allt fungerade som det skulle
Anmäl omdöme
25 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Fick bilderna snabbt.
Anmäl omdöme
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Ok
Anmäl omdöme