MyFUJIFILM.se
Recensioner:

1 372 omdömen de senaste 12 månaderna1 372 omdömen totalt  

4,38
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Eftersom det byttes hemsida under tiden som jag jobbade fram Boken om Mimmi, så fördröjdes slutresultatet. Och det kändes väldigt ovisst om jag över huvud taget skulle få en färdig produkt. Men nu är den i hamn! Det enda jag märker är att texten går lite väl långt ut i kanterna på vissa sidor. Jag och mina anhöriga är så glada över boken. Tack!

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för MyFUJIFILM.se

 Sortering  
Relevans
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Det mesta är bra MEN jag går alltid 4 tomma sidor på slutet! Jag förföljer ta bort dem men det går inte! Det ska vara 24 sidor och när jag kommer till sista sidan lägger programmet till 4 sidor utan att jag ber om det! Dessa blir då tomma och jag går betala gör dem och kan inte radera dem! Ngn kan väl förklara gör mig hur jag sa jag ska göra margareta.wargelius@telia.com
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
8 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Som grund har fotoböckerna 24st sidor och har man råkat lägga till fler sidor av misstag så kan man ta bort dessa genom att gå in på själva överblicken av fotoboken och sedan högst upp till höger i redigeraren där, så har du "Redigera". Där kan du flytta sidor eller ta bort extrasidor som du har lagt till. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
3 apr. 2024
 Verifierat omdöme

+ Mest positivt, men kan bli bättre

+ Bra att slippa ladda ner några nya program. + Relativt lätt att utforma en egen fotobok - När man klickat på funktionen att addera nya sidor går det inte att backa och ångra. Jag hittade i alla fall inte hur jag skulle göra. - Går inte att beskära bilderna i programmet. - Lång leveranstid. Problemet verkar ligga hos PostNord. Kanske dags att byta leverantör
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
4 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. För att ta bort sidor i fotoboken så kan du i översiktsvyn klicka på "redigera"-knappen längst upp till höger i menyraden. Där kan man stänga ner uppslag man inte vill ha. Det är alltid två hela uppslag man lägger till eller tar bort i en fotobok. För att beskära bilder så kan man markera en bild och sedan dra i reglagen runt bilden. Det går också att markera en bild och sedan klicka på "redigera" i menyraden till vänster. Då kan man välja "rotering" och där kan man använda bildzoom för att zooma in. För att ändra vilken del av bilden som syns så kan man klicka på den runda cirkeln i mitten av bilden och sedan dra bilden så att den placeras som önskat. Vi är väldigt glada över att du blev nöjd med din order och hoppas kunna framkalla åt dig igen snart. Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
för 3 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Bör ändras: Typsnitt och typstorlek ska man inte behöva bestämma för varje ny textstycke. Ert gamla program där bestämde man detta när man började att bygga upp fotoboken, sedan gällde detta hela tiden mycket mer praktiskt. Fråga När boken lagras lokalt var hitta jag den filen i min dator. Önskar svar på mail anders.047731274@telia.com
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
för 3 dagar sedan
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det du kan göra är att kopiera ett redan befintligt textfält/textmall som du lagt in i fotoboken redan och sedan redigera detta/ändra textinnehållet i det. Ang var boken sparas så finns det olika vägar man kan gå. Som standard så sparas den här: C:\Users\namnet på din användare\AppData\Roaming\PhotoGenie X ...men du kan också spara den manuellt genom att gå in på "Läs in projekt", därefter ta "Hjälp" och sedan "Exportera", då kommer du få fram en fotoboksfil som du kan placera var du vill på datorn. Vi svarar dig även på detta via din mailadress. Ha en trevlig dag!
för 11 dagar sedan
 Verifierat omdöme

Beställningen och korten är bra Klarna är fasan

Beställningen och korten är bra. Man tror att beställningen är klar när man kryssat i att man vill ha faktura. Men tyvärr är det inte så. Svårt att förstå att man måste gå vidare till Klarna. Klarna är så krånglig och svårt att komma vidare på. Tycker om själva beställningen och man får bra kort men Klarna är fasan med hela beställningen.
Anmäl omdöme
för 4 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Jag har varit I kontakt med er förut om att färgerna inte stämmer & jämfört bilderna. Jag har därav ej beställt bilder på ett tag. Men nubskulle jag ha många nya &,de är ganska bra men är lite dova i färgen & på bilder där solen skiner är missvisande i färgerna INTE NÖJD TYVÄRR!!! MVH Agneta Carmesten
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
för 4 dagar sedan
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
17 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Det är lätt att skicka efter bilder och resultatet är bra. Att jag sedan är usel på att få det gjort kan ju inte Fujifilm hjälpa. men förra veckan sorterade jag ner från drygt 7000 bilder på mobilen till "bara 4000" .... att ordna och skriva ut är ju bra!!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
17 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
2 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Som alltid perfekta bilder snabbt levererade. Enda smolket i glädjebägaren är att ni levererar med Post Nord. Vid två tillfällen har försändelserna, som alltid ställs utanför dörren, försvunnit. Jag har fått nya kopior, men det är i alla fall irriterande.
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Tycker om fotoböckerna men jag får ofta "fel" eller olika modeller & storlekar på mina. Det skulle varit bättre om de hette A5, A4 eller bara storlekar. mina blir olika varje gång och det är super irriterande. Även bladen är olika.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
8 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. De olika storlekarna står vid varje fotobok på hemsidan. Vi har Small, Medium eller Large. T ex denna: https://my.fujifilm.com/se/fotobocker/fotobok-premium-hart-omslag#selection.orientation=5961&selection.photobookSize=6592&selection.surfacetype=6589 Där står storleken i parentes.
för 2 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Beställningen fungerade bra förutom att när jag ville ta bort en bild som blev dubbel så gick det inte. + gick bra men inte -. Skulle beställa någon bild till på slutet men kunde inte vända tillbaka och lägga till. Mvh TS
Anmäl omdöme
för 4 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Det är bra kvalitet på bilderna och jag är mycket nöjd med stora fotoböcker som jag gjort från långresor i Thailand. Jag gjorde en stor bok i A3 format och den blev lite väl tung. men det var vårt eget val. K-A Lundell
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
för 4 dagar sedan
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
för 11 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Lätt att tillverka, många bra val. Bra blad, och fina färger. Något jag saknar : Bakgrund finns för många som liknar varandra, lite mer med Sveriges natur. Likaså med klistermärken, gärna lite mer naturtrogna….
Anmäl omdöme
för 10 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Bra återkommande rabatt på framkallningar och snabba leveranser. Är in och beställer framkallning 1 g/år av ca 200 bilder och önskar att beställnings sidan blir ännu lättare och smidigare att beställa ifrån.
Anmäl omdöme
för 2 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Det var olika storlek på korten. Jag trodde att alla skulle vara lika stora. Men positivt att det var bra kvalitet. Det är kul att framkalla och ha i fotoalbum.
Anmäl omdöme
13 apr. 2024
 Verifierat omdöme
40 procent av bilderna blir mycket mörka. dag blir till kväll. Varför blir bilder 9x i så många olika storlekar när man sänder in storlek 10x15?
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
15 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Ang storleken så låter det som att du har valt 9x variabel längd, men vi vill självklart hjälpa dig ändå. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Bra kvalitet på fotopappret! Snabb leverans. Ett av mina beställda foton var inte med i leveransen, men däremot fick jag 2 ex av ett foto.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
6 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Lättanvänd fotobokstjänst

Har provat ett antal fotobokstjänster och kom fram till att Fujifilms var den där jag hade lättast att skapa den bok jag ville ha.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
8 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
för 10 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anpassa emballage till order storleken! Lämnas inte vid dörr måste respekteras- men det kan inte posten om det är onödigt stort !
Anmäl omdöme
för 8 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Jag blir alltid så väl behandlad när jag har bekymmer och ringer er kundtjänst! MYCKET BRA! och bilderna är fina!
Anmäl omdöme
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Snygga foton på fint papper.

Lite svårt med nedladdning. Nästa gång får jag hjälp blev svaret. Toppen bra. Jätte snabba leveranser.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Era erbjudande, snabba leveranser, det som ni skulle kunna göra bättre er det skulle vara fre frakt.
Anmäl omdöme