MyFUJIFILM.se
Recensioner:

1 113 omdömen de senaste 12 månaderna1 113 omdömen totalt  

4,38
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Eftersom det byttes hemsida under tiden som jag jobbade fram Boken om Mimmi, så fördröjdes slutresultatet. Och det kändes väldigt ovisst om jag över huvud taget skulle få en färdig produkt. Men nu är den i hamn! Det enda jag märker är att texten går lite väl långt ut i kanterna på vissa sidor. Jag och mina anhöriga är så glada över boken. Tack!

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för MyFUJIFILM.se

 Sortering  
Relevans
30 jan. 2024
 Verifierat omdöme

Jag är nöjd trots allt strul!!

Jag som många andra blev av med allt jobb jag lagt ner på min fotobok. Det har även hänt en gång förut. Och denna gång såg också fotoprogrammet helt annorlunda ut. Mycket krångligare . Tråkiga klistermärken. Skickade in min bok den 3 januari fick den idag den 30 januari. Men jag är i varjefall nöjd med resultatet så jag blir nog kvar på Fuji trots allt.
Anmäl omdöme
för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Hopplöst att få någon ordning vid beställningarna. Hopplöst oxå att kunna få ex två st av samma bild , särskilt vid gratiskopior. Svårigheter att behålla sighten om jag gör en avvikelse. Men BRA och fin kvalitet på bilderna. Mvh Karin Back
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
för 11 dagar sedan
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. För att ändra antalet på en bild så markerar du bilden och sedan får du upp en liten kolumn under bilden där du kan välja antalet. Om du har några frågor så tveka inte att kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
29 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Snabbt, bra bilder och billigt!!
Anmäl omdöme
4 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Supportens tålamod.
Anmäl omdöme
1 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Mycket fin service
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
6 feb. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
3 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
AA
Agnieszka A.
Löddeköpinge
29 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Jag är besviken på kvalitet av framkallade bilder. Mellan 2021-2022 har jag framkallat hos My Fujifilm över 1300 bilder vid flera tillfällen och jag var väldigt nöjd med varje bild. Nu har jag beställt drygt över 300 bilder men kvalitén sänkts enormt. Bilder har blivit oskarpa med dåligt färgfyllnad.Jag har reklamerat de 2 gånger ( framkallades 2 gånger samma bilder) med det har slutat med massa mail fram och tillbaka och ingen konkret beslut om min faktura som jag vägrar att betala för sådan kvalitet. Tycket att det är synd att det har blivit så.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
30 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Jag ser att vi har en dialog med dig ang din order så vi håller just nu på att utreder vad orsaken kan vara. Vi kan inte ge ett konkret beslut förrän vi har utrett vad som hänt här. Vi vill såklart att du ska vara nöjd med din order så vi hoppas vi hittar en lösning där du är nöjd till slut! Uppdatering: Vi har nu tagit bort kostnaden för dig istället på denna order, vi hade gärna kollat vidare på din order men vi förstår om du hellre vill ha en återbetalning. Beklagar att det inte löste sig vid första reklamationen!
25 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Jag har beställt många fotoböcker förut och efter paus beställde jag en till, men den var några centimeter större än de tidigare böckerna. Tråkigt att barnens fotoalbum (ett per år) inte blir lika stora. Även omslagets yta är lite annorlunda. Det nya onlineverktyget klarar inte att vända titeln åt ”rätt” håll, dvs svensk standard. Storleken på text anges med siffror, men dessa motsvarar inte punkter som vanligt, utan det är oklart hur stor texten blir i tryck. Det var bättre förr. ;-) Men i övrigt är fotoboken av god kvalitet och känns gedigen.
Anmäl omdöme
21 jan. 2024
 Verifierat omdöme

Roligt göra fotobok

Framförallt är det lätt att redigera sin egen fotobok numera. Stödlinjerna mycket bättre, fäster inte så hårt. Linjerna - dem har jag efterlyst länge och nu gör de att man kan avskilja olika teman och koppla samman bilder och texter. Fyller också ut tomma ytor på ett fint sätt. Lätt komma åt bilderna är en annan sak. Saknar däremot ett typsnitt till brödtexten, förslagsvis ett Times. Betyget blir 4,5. Det var riktigt kul att göra fotobok den här gången.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
23 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
5 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Tycker mycket om MyFujifilm men denna gång så var det någon ovan som framkallade bilderna. Det var en väldig röra och när jag ska märka upp korten så fick jag leta runt bland alla bilder, så var dom lagda i 8 mappar och kom i kartong, brukar inte vara så fast det är många bilder, denna gång 252 bilder. Annars är det här toppen.
Anmäl omdöme
22 jan. 2024
 Verifierat omdöme

Beställning fotokopior

Jag beställde nästan tvåhundra papperskopior och jag tyckte det gick smidigt att beställa även stora volymer. Flödet är bra beskrivet även om det är många steg innan allt är klart. Jag har goda erfarenheter sedan tidigare av kvaliteten på bilderna.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
23 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
22 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Trasiga varor när de kom fram, slarvigt packade i tunna kuvert, tejpat dåligt och kartongen var trasig. Gick ej att göra en stor beställning, fick göra nio små. Dock tillmötesgående kundservice och fick beställa om det som var trasigt utan kostnad
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
24 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att din order levererades skadad men glad att det löste sig för dig till sist! Ha en trevlig dag!
28 dec. 2023
 Verifierat omdöme

Man får vad man har beställt varje gång

Gränssnittet för att beställa är lätt att använda och säger till ifall man t.ex. försöker zooma in för mycket. Jag har köpt fotoprodukter från Fuji i många år och den färdiga produkten håller alltid måttet, man får vad man har beställt varje gång.
Anmäl omdöme
22 jan. 2024
 Verifierat omdöme
När jag laddat upp bilder och sparat så nästa gång är de uppladdade bilderna borta. Då får man börja om igen alltså inte de som jag lagt i boken. Väldigt irriterande. Kan inte recensera själva boken då den inte kommit ännu. Undrar var de är
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
24 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Om bilderna är i vänstra spalten men inte inlagda i fotoboken så kommer de inte att vara kvar nästa gång du går in och ska ladda upp/fortsätta med fotoboken. Det är bara bilder som du redan har lagt in som kommer finnas kvar i den spalten där.
29 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Oerhört svårt att logga in, sparat lösenord gäller inte, tvungen göra om för varje gång jag skulle in på sidan. Jättebra mallar bakgrunder och ramar. Snabb leverans. Dåligt dock att huvuden på personer på flertalet bilder kapats.
Anmäl omdöme
18 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Bra kvalité Snabb leverans Användarvänlig sajt Många fina valmöjligheter Går att betala med Swish - utan krångel Jag önskar bara att My Fujifilm även hade "Fotojournal i retro papper" i sina fotobokval. Den saknar jag oerhört.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vår hemsida/våra produkter och det är alltid kul att höra. Det alternativet ska vi kolla vidare på och se om det är någonting vi kan lägga in i framtiden här! Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
10 jan. 2024
 Verifierat omdöme
När ni skickar bilder till Kunder som har beställd måste packa ordentlig och på red set inte bara kasta i kartong och skicka på väg. bilderna bli förstört och skada.ni måste placera på red Kartong inte för stora kartonger.
Anmäl omdöme
16 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Verkar vara dåliga översättningar i er text. Det gick inte att spara det jag gjort i fotoboken pga av helt obegripliga ord och meningar när jag försökte logga in. Därför fick jag göra hela fotoboken i ett svep.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det låter som att du råkat slå på automatiska översättningar i din webbläsare kanske, då kan översättningen bli lite konstig. Om du säkerställer att du slår av den så ska det inte vara några konstiga översättningar etc. Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Sluta byta inloggning/ beställnings system. Under min tid ( minst 15 år) har det varit ett antal ggr så jag fått ringa support. Lägga fotona i den ordning som beställning skickats. Bra framkallning av foto.
Anmäl omdöme
13 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Har varit kund i många år. Har bara goda erfarenheter. Även av rådgivning. när jag inte vetat vad jag ska göra. Hoppas det blir återkommande med 50 bilder gratis. Gärna även rabatter här och där.
Anmäl omdöme