MyFUJIFILM.se
Recensioner:

1 402 omdömen de senaste 12 månaderna1 402 omdömen totalt  

4,39
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Eftersom det byttes hemsida under tiden som jag jobbade fram Boken om Mimmi, så fördröjdes slutresultatet. Och det kändes väldigt ovisst om jag över huvud taget skulle få en färdig produkt. Men nu är den i hamn! Det enda jag märker är att texten går lite väl långt ut i kanterna på vissa sidor. Jag och mina anhöriga är så glada över boken. Tack!

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för MyFUJIFILM.se

 Sortering  
Relevans
27 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Blir förtvivlad varje gång jag behöver beställa

Bilderna som kommer är precis så bra jag önskar. Men jag upplever att det är ett litet helsike att beställa. Det blir några gånger om året bara och jag uppfattar det, som att det ideligen är ändringar på er sida för beställning. Nu senast laddade jag om bilderna 3 eller möjligen 4 gånger. Jag har aldrig varit riktigt dum (1,9 på HP) och är heller inte senil. Jag har haft min gärning som lärare på gymnasiet och vet att man aldrig kan vara nog tydlig. Det är tyvärr mycket av pedagogiskt tänk, som jag saknar på eran beställningssida.
Anmäl omdöme
23 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Man delar inte ordern utan att berätta! Man väljer inte enormt emballage f ngt litet. Detta kan inte posten rå för
Anmäl omdöme
19 mars 2024
 Verifierat omdöme

Bilder från fulj

Vi har beställt bilder från Fuji under 20 års tid och detta är det sämsta resultatet. Färgbalans. Täthet. Inte riktigt ok. Men vi återkommer för vi har fått mycket fina bilder i många år.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
20 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
25 mars 2024
 Verifierat omdöme
Vissa kort med mörkare än originalen. Krångligt system att genomföra beställning av korten.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
26 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
3 mars 2024
 Verifierat omdöme
Från att ha haft ett lysande fotoboks-program ... lättarbetat och roligt att jobba med ... är det nu helt förstört. Böcker som sparats och text som sparast försvinner ... man kan inte öppna hela bildfilen för att arbeta med boken i omgångar .... det går bara att få upp redan använda bilder m.m. Efter 40+ böcker är det dags att hitta en ny leverantör.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
4 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vårt fotoboksprogram. Böcker/text etc ska inte försvinna utan allting man har sparat ska finnas sparat tills det datumet det står att själva projektet i sig ska tas bort på din profil. Vi rekommenderar att du lägger över alla bilderna i en egen mapp som du vet att du ska använda till fotoboken så att du enklare kan hitta bilderna du vill ha i den när du ska arbeta med fotoboken igen. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
4 mars 2024
 Verifierat omdöme
Väldigt krånglig och svår mall att fylla i! Det verkar vara någon bugg i systemet som gör att man ändrar och sparar och sedan blir det ändå fel!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
5 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Så ska det givetvis inte vara. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 mars 2024
 Verifierat omdöme
Tydligare information om vilken fotobok man beställer. Gjorde nyss en och fick fel storlek.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
11 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. På hemsidan under varje storlek så står det i cm vilken storlek det är man väljer. På både Small, Medium och Large. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
AA
Agnieszka A.
Löddeköpinge
29 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Jag är besviken på kvalitet av framkallade bilder. Mellan 2021-2022 har jag framkallat hos My Fujifilm över 1300 bilder vid flera tillfällen och jag var väldigt nöjd med varje bild. Nu har jag beställt drygt över 300 bilder men kvalitén sänkts enormt. Bilder har blivit oskarpa med dåligt färgfyllnad.Jag har reklamerat de 2 gånger ( framkallades 2 gånger samma bilder) med det har slutat med massa mail fram och tillbaka och ingen konkret beslut om min faktura som jag vägrar att betala för sådan kvalitet. Tycket att det är synd att det har blivit så.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
30 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Jag ser att vi har en dialog med dig ang din order så vi håller just nu på att utreder vad orsaken kan vara. Vi kan inte ge ett konkret beslut förrän vi har utrett vad som hänt här. Vi vill såklart att du ska vara nöjd med din order så vi hoppas vi hittar en lösning där du är nöjd till slut! Uppdatering: Vi har nu tagit bort kostnaden för dig istället på denna order, vi hade gärna kollat vidare på din order men vi förstår om du hellre vill ha en återbetalning. Beklagar att det inte löste sig vid första reklamationen!
8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
20 sep. 2023
Hej Berit! Tack så mycket för din feedback. Vi ber så mycket om ursäkt för de problemen som varit med rabattkoderna och fotoböckerna. Rabattkoderna ska fungera som vanligt nu igen. Vi har jobbat intensivt med att försöka lösa de problemen med fotoböckerna som drabbat vissa kunder under flytten från vår gamla hemsida till nya hemsidan med vissa fotoböcker men dessvärre så visade det sig att det fanns några böcker som inte gick att lösa. Det har dragit ut mycket på tiden men det är helt enkelt för att vi inte ville ge upp, tyvärr visade det sig att det som sagt inte gick att lösa alla böckerna. Vi har säkerställt att det inte ska hända igen och ber återigen om ursäkt för det. Tack även för din feedback ang emoji och bakgrundsbilder, vi ska kontakta utvecklarna och förhoppningsvis är det någonting som kan läggas in i nästa version sen.
19 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Dåligt att det inte finns autokorrigering på fotona så de inte hamnar utanför ramen. Jag beställde almanackor till våra kunder och det blev inte bra, särskilt när man har text på foton som lätt blir utanför ”ramen” 1:a sidan står årtal med svart text och jag valde svart bakgrund så där försvann 2024. Även dåligt att man inte kan lägga in egen text på datum. Som t e x semestertider osv. Faktiskt besviken….
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Det går att lägga in text på specifika dagar, och då behöver du skapa ett nytt textelement och sedan "dra ner" textfältet till respektive datum så att säga. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Jag får Mail som erbjuder 50% på framkallning av foton, fotokalendrar, fotonöcker mm. Erbjudanden framkalla 50 st foton gratis. Jag skriver alltid in rabatt koderna men de går inte in så då får jag inte ta del av dessa erbjudanden. Det blir bara dyrt och betala fult pris för beställningarna. Tycker även att endel foton är konstigt beskurna.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
9 nov. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida och våra rabatter. Är du säker på att du skriver in koderna med stora bokstäver och allting sitter ihop? Vi kan i annat fall ordna rabatten i efterhand för dig i så fall. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 sep. 2023
 Verifierat omdöme

Lagring undermålig

Album bilderna bra, m Album bilderna bra, men uselt att manus försvinner efter em månad, uselt att det inte går att ändra kvalitet blank/matt efter manus öppnats. Mer uselt är att det inte går att ladda ner manus och därmed säkra detta, vilket man kunnat tidigare. Mycket arbete och obehag riskeras.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
20 sep. 2023
Hej Krister! Tack för din feedback! Det stämmer om man jobbar via hemsidan så sparas det i 30 dagar från det datumet du har sparat den senast. Jobbar man via programmet däremot så kan man välja att spara lokalt, och sparas då tills man aktivt tar bort fotoboken från datorn/MAC. Det går bra att ändra papperstyp i efterhand faktiskt, du går in i själva fotoboken och tar "Produktval" i spalten till vänster där.
3 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Det ska ingå kuvert till julkorten - följde det med några? Nej. Man ska kunna spåra sin försändelse, men på över 10 dagar hände inget utom att det uppdaterades med att postnord hade fått reda på att det skulle komma en leverans. Vad som hände, tja, inte vet jag.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
4 dec. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar så mycket att du inte fick med kuvert, det ska du ha fått. Det verkar också dessvärre som din order fastnat lite i postgången där låter det som. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig. Vi kan t ex skicka ut kuvert separat till dig.
8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Det är inte kul att få hem kort när delar av huvudet är borta, det finns gott om plats att beskära korten nertill. Har själv jobbat med framkallning och fotografering då var det dödssynd att leverera som ni gjort. Trevlig Helg Christer
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
10 okt. 2023
Hej Christer! Först och främst vill vi be om ursäkt för att du upplevt besvär besvär med din beställning. Våra kunders tillfredsställelse är mycket viktigt för oss och vi beklagar att du känner missnöje i detta fall. Då det är en automatisk beskärning och väljer man 10x15 fast bilden inte är i det måttet från början så måste bilderna beskäras. Vår programvara försöker alltid anpassa så att det blir en korrekt beskärning men ibland så blir det inte som man tänkt. Man kan fotografera med upp till fyra olika storlekar nämligen. Vill man beskära manuellt så kan man göra det via hemsidan. Jag kan se när jag söker på ditt ordernummer att vi har svarat dig att du kan få beställa om dessa.
13 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Slutprodukterna är fina men hemsidan lämnar mycket över att önska. Efter att ha arbetat med bilder så kan sidan plötsligt laddas om och det arbete som man har lagt ner försvinner om man inte har sparat med jämna mellanrum.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
15 dec. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Så ska det såklart inte vara så det låter som att det var någon bugg eller så som vi gärna kollar närmare på. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Jag beställde fotobok som jag gjort många gånger tidigare. Nu fick jag en variant med tunna papper och då försvann en bild i mitten. Jag blev jätteledsen! Jag förstod inte att det var en helt annan produkt jag beställde!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
11 dec. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det låter som att du hade önskat att beställa med fotopapper. De har layflat-bindning och då kommer ingenting i mitten så att säga att försvinna när man öppnar ett uppslag. Du får gärna kontakta oss så får vi försöka lösa någonting för dig. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
16 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Det är svårt att hitta den svenska sidan. Även om jag söker på my.fujifilm.se så hamnar jag på com.se. Svenska språket är jättedåligt och om jag av misstag lagt till extra sidor kan jag inte radera dem.
Anmäl omdöme
4 okt. 2023
 Verifierat omdöme

Beställde ca 400 bilder med repor

Beställde ca 400 bilder. Alla hade små repor som syns i vissa ljus. Som om de blivit repade vid utskrift för resorna var på samma ställe. För att reklamera skulle jag få bild på reporna vilket inte gick.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
10 okt. 2023
Hej Erika! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order inte motsvarade dina förväntningar. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. När jag kollar på din order så ser jag att du varit i kontakt med oss där vi bad om en bild på skadan där bara, så vi får producera om den för dig. Jag kan dessvärre inte se att du har svarat på det mailet men om du gör det så får vi självklart hjälpa dig! Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50.
6 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Bilderna är det inga fel på men sidan skulle behöva en genomgång både hur man beskär och information i kundvagnen om vad du beställt samt editering av bilder är krångligt och märkligt upplagt
Anmäl omdöme
5 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Beställde bok till ett 70-årskalas. När vi efterlyste boken, sa ni att den inte fanns. Efter några veckor la vi en ny beställning, visserligen för sent för att uppvakta. Men då fungerade det.
Anmäl omdöme