MyFUJIFILM.se
Recensioner:

1 405 omdömen de senaste 12 månaderna1 405 omdömen totalt  

4,39
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Eftersom det byttes hemsida under tiden som jag jobbade fram Boken om Mimmi, så fördröjdes slutresultatet. Och det kändes väldigt ovisst om jag över huvud taget skulle få en färdig produkt. Men nu är den i hamn! Det enda jag märker är att texten går lite väl långt ut i kanterna på vissa sidor. Jag och mina anhöriga är så glada över boken. Tack!

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för MyFUJIFILM.se

 Sortering  
Relevans
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
urusel hemsida . Fungerar uselt!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
23 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig men vill väldigt gärna veta hur vi kan göra det bättre för dig som kund. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
26 mars 2024
 Verifierat omdöme
Suddiga bilder mörka bilder jag redan beställt från annan firma med bra resultat…????? Dagen efter min beställning plötsligt 50% rabatt jag borde blivit informerad då jag beställde mycket jag är jättebesviken på både bilder och pris
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
26 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
24 mars 2024
 Verifierat omdöme
Projekt sparas ofta inte utan försvinner bara. Trots ihärdigt sparande och inläsande.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
25 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi har nu haft en dialog med våra utvecklare av hemsidan. Vi har svarat dig via mail och det verkar dessvärre bero på internetuppkopplingen någonstans, att det inte blivit sparat pga att ditt internet legat nere just då du sparade det. Vi kommer ge dig kompensation för detta och har svarat dig via mail med den kompensationen.
8 mars 2024
 Verifierat omdöme
Alldeles ofattbart dåliga foton, se min reklamation. Lät framkalla samma kort som ni gjort hos BAFoton och Mattsons i Lund. Härliga kort. Sådana som man fick från er förr. Kund sedan 1979. Dagens foton till papperskorgen. En del för ljusa, sa Mattssons. Andra trixade med alldeles för mycket. Fotograferar med en google pixel 8. Mycket bättre får man leta efter.
Anmäl omdöme
28 dec. 2023
 Verifierat omdöme

Falsk reklam, ingen leverans i tid. Sämsta programmet att göra fotobok i.

Fick reklam med beställningstider inför julen. Köpte en fotobok 16 dec med expressleverans (mot extra kostnad)lovad att få före jul. 28 december i dag, jag tror inte boken är ens tryckt än mindre skickad. Så tro inte på deras reklam. Utöver det var mjukvaran där man gjorde boken rejält ålderdomlig, ful och kass. Aldrig mer detta företag. Snart åker mina föräldrar som skulle få presenten hem. Kanske om man har tur att det kan bli en sommarpresent…
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order dragit ut på tiden. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt/kompensera. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
22 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Someone said “you get what you pay for”. I’ll agree with that. Placed two orders 10:th of December and the delivery was set to 19-20. Haven’t heard a thing… Contacted customer service and the answer I got, 3 days later, didn’t help at all. One of the orders is still not sent to production and the second one will be delivered the 28:th. We’ll have to send our Christmas presents in January to our family. Thank you for that.
Anmäl omdöme
25 dec. 2023
 Verifierat omdöme

Lovar runt men håller tunt

2023-12-13 Gjordes beställning till er på fotoprodukter order nummer 4000293216 Där ulovades att leveransen skulle komma fram till jul. Leverans med PostNord Kontrollerade med mitt paketnummer UU547326454SE Svar Brevet levereras i din postlåda onsdagen 2023-12-27 Det gamla ordspråket "Lovar runt men håller tunt" gäller fortfarande.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order dragit ut på tiden. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt/kompensera. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
31 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Håller ej vad dem lovat! Beställde där dem lovade att jag skulle få innan jul med expressleverans, men inte förrän en hel vecka senare fick jag paketet. Hade jag vetat det så hade jag inte beställt! Dessutom var alla bilder gryniga, något som inte syntes när jag la till dem i deras program
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order dragit ut på tiden. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt/kompensera. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Skaffa en bättre leverantör av bilder! Ni har under alla år som jag anlitat er varit mycket nöjd. Alla våra utlandsresor och många fotoböcker har varit mycket bra. Senaste två senaste leveranser är under all kritik. Märkligt mörka. Sista gången jag kommer att anlita er.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
11 dec. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order inte motsvarade dina förväntningar. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Det kan finnas lite olika faktorer till att en bild blir ljusare/mörkare än vad man önskar. Givetvis vill vi lösa detta för dig. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
8 nov. 2023
 Verifierat omdöme
De bytte system och raderade mitt fotoalbum, som nästan var klart. När jag klagade var de mycket nonchalanta. Någon kompensation fick jag inte. Nu har jag gjort om albumet hos en annan leverantör av fotoalbum. Mycket nöjd med mitt byte.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
9 nov. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vissa av våra kunder hade lite problem en period med fotoböckerna och vi beklagar detta. Givetvis vill vi ordna kompensation till dig dock. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
27 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Fel julkort levererades. Jag hade beställt julkort på mina barn, men fick fel kort levererade, föreställande en katt. Väntar fortfarande på att de rätta korten ska levereras och att fakturan ska krediteras.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
15 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Allt en enda röra. Massa olika storlekar/beskurna/förstora. - men kostade inget mer än frakt. Tyvärr samtliga hamnade i soptunnan. Mvh B. Ekelund
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
19 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig. Det låter nämligen som att du har valt variabel längd och då anpassar sig storleken efter dina bildfiler. Vill man ha en fast storlek så måste man välja fast format på hemsidan. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
13 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Efter att ha laddat ner alla bilder och sparat dom loggade jag ut. 2 dagar senare så skulle jag till att bygga fotoboken. Då va projektet tomt.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
16 okt. 2023
Hej! Tack så mycket för din feedback! När man skapar en fotobok och väljer ut bilder så behöver bilderna man har valt ut läggas in i fotoboken direkt. Om bilderna bara är inlagda på vänstra sidan så kommer dessa att tas bort nästa gång du går in och arbetar med fotoboken. När väl en bild är inlagd så kommer du få en grön bock-markering på bilden vilket indikerar på att den kommer vara kvar och att den är inlagd i själva fotoboken när du sparar den.
4 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Kvaliten extremt långsamt svar i från kundtjänst nästintill omöjligt att nå dom Uruselt jag kommer printa ALLT lokalt hädan efter.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
5 dec. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi har lite längre svarstider just nu, däremot ser jag att du kontaktade oss på torsdagseftermiddagen senast så vi har inte fått så många arbetsdagar på oss att svara dig (2 dagar). Innan dess så svarade vi dig inom 1 dag. Vi ska givetvis kolla närmare på ditt ärende så fort vi har kommit dit.
13 okt. 2023
 Verifierat omdöme
För stora variationer på bildformaten en del tom mindre än 10 cm! Helt omöjligt att placera i album.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
16 okt. 2023
Hej! Tack för din feedback! Man kan fotografera med upp till fyra olika inställningar på kameran och varje inställning ger en specifik längd. Väljer du 10x så ska däremot alltid kortsidan vara fast så där ska det inte finnas några skillnader. Längden på bilderna kan dock variera. Vi har fast format på hemsidan att välja så kan du t ex få 10x15 fast format, 11x15 etc. Då görs en automatisk beskärning så behöver du inte beskära manuellt. Du får gärna maila oss så kan du få beställa om denna ordern kostnadsfritt men att du då väljer 10x15 fast format. Skicka ett e-postmeddelande till: kundservice@myfujifilm.se eller ring oss på: 08 - 503 864 50 så hjälper vi dig.
24 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Produkterna kom inte i tid trots att vi beställde med expressfrakt och innan sista dag.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 jan. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order dragit ut på tiden. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt/kompensera. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
14 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Vet ej hur man får användning av typ:50GRATISOKT23 och liknande, jag lyckas aldrig?
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
16 okt. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Värdekoden skriver du in i kassan, där finns ett fält med "Har du en värdekod?" och det är där du skriver in kampanjen. Vi kan i annat fall ordna den i efterhand för dig. Återkom då till vår kundtjänst så hjälper vi dig med det. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
2 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Mycket dålig svenska!!! Svårt att lära sig strukturen för att skapa en fotbok.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
10 okt. 2023
Hej Vivan! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever att det är svårt att skapa en fotobok. Vi vill att det ska vara så användarvänligt som bara möjligt och vi tar gärna emot tips och förslag på hur vi kan förbättra oss. Vi har inte sett någon översättning som inte stämmer på vår hemsida just nu, men om du har hittat någonting så skulle vi vara väldigt glada om du kunde visa oss detta så att vi får rätta till det. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så ska vi kolla upp detta och rätta till det så fort som möjligt. Vi hjälper dig gärna med att skapa din fotobok också om du har några frågor kring det.
15 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Jag har skickat min besvikelse tiill kundtjänst och hoppas få svar därifrån
Anmäl omdöme
11 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Det var dåligt kvalitet på de bilderna jag framkallade. Jätte besviken
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
12 okt. 2023
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order inte motsvarade dina förväntningar. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. En bild kan få dålig kvalité av lite olika anledningar men oftast beror det på att bilderna blivit komprimerade. Om man laddar upp bilder på vår hemsida så säger hemsidan ifrån om bilderna är för lågupplösta för det valda formatet. Idag så är de allra flesta kameror/telefoner ((beroende på hur gammal t ex telefonen är) kapabla att framkalla i ganska stora storlekar. Oftast upp till 50x så brukar det gå bra. Om man har låg upplösning på en bild så beror det nästan alltid på att bilden blivit komprimerad när man överförde bilderna. Har man mottagit bilderna/överfört bilderna via telefon (trådlöst)/mail/Messenger etc så kan det bli så. Det är bara en del av bilden som laddas upp om man överför på det viset. Även om det ser bra ut på datorn så är det inte hela filen som laddas upp och då blir det suddigt när det framkallas eftersom det framkallas mycket större storleksmässigt i fysiskt format så det är viktigt att det är själva originalfilen som laddas upp till oss. Givetvis vill vi lösa detta för dig. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.