Jag köpte inte tapeten jag beställt. Den blev suddig med mina dimensioner. Företagen kontaktade mig om detta så jag kunde får välja om jag fortfarande ville ha tapeten eller inte, de visade med olika bilder hur det skulle se ut med mina mått. Det var inga problem alls att få pengarna tillbaka. Trevlig personal, snabb kontakt och inga problem.
Hade 78 % godkänt resultat
Från en fil med kanonbra upplösning
Trodde såklart bilden skulle bli okej med tanke på detta.
Men bilden på tapeten blev väldigt suddig
Jag har inte fått min beställning. Ups fortfarande ej levererat efter har lämnat olika besked. Och efter uppdateringen står det mindre än tidigare ( väntestatus)
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
20 juli 2023
Jag ser att det redan finns en kontakt mellan dig och oss under tiden. Vi har ringt pakettjänsten och de har påbörjat en undersökning av paketet. Så snart vi får besked från dem kommer du också att höra från oss.
13 dec. 2023
Verifierat omdöme
Jag har inte fått tapeten än och du vill redan ha ett betyg
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
17 dec. 2023
Vi beklagar att ditt paket ännu inte har anlänt.
Tyvärr är detta en av de externa faktorer som vi inte kan påverka. Det är synd att du har gett oss en stjärna innan vi ens har haft en chans att rätta till situationen. Vi ber om ursäkt för förseningen.
Det har vidtagits åtgärder för att säkerställa att publicerade omdömen endast kommer från sådana konsumenter som faktiskt har använt eller köpt varorna eller tjänsterna.
Importerade omdömen
Räknas inte in i totalbetyget. Det har inte vidtagits några verifieringsåtgärder.