VONROC Sverige- Logotyp - omdömen

VONROC Sverige
Recensioner:

372 omdömen de senaste 12 månaderna622 omdömen totalt  

4,48
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

26 maj 2023
 Verifierat omdöme
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Kritiskt omdöme, mest relevant

2 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för VONROC Sverige

Sortering  
Senaste först
för 2 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Denna gången var det helt perfekt.
Anmäl omdöme
för 3 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Har ej hunnit testa ännu, men leveransen har fungerat bra. Bra förpackat.
Anmäl omdöme
för 3 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 3 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
för 3 dagar sedan
Hej! Tack för ditt omdöme och kul att du uppskattar vårt företag och snabba leveranser. Ser fram emot fler beställningar i framtiden. Jag önskar dig en härlig helg. Rexi VONROC
för 3 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 4 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 5 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 5 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Har köpt flera 20V maskiner samt andra produkter genom åren. Bra kvalitet och snabba leveranser.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
för 5 dagar sedan
Hej, Tack så mycket för att du delar din positiva erfarenhet! Det betyder mycket för oss att höra att du uppskattar både kvaliteten och snabba leveranser. Med glada hälsningar, Rexi VONROC
för 7 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 10 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Prisvärd produkter. Snabba leveranser. Snabb och lösningsorienterad kundservice på svenska.
Anmäl omdöme
för 11 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
14 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
14 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Snabb leverans
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej, tack för ditt fina omdöme och riktigt roligt att du uppskattar vår snabba leverans. Jag önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
14 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Leverans och butiken i sig är bra men då INGENTING av beskrivningen av min produkt stämde (köpte 2 dessutom) så känns det intr så seriöst tyvärr.. :(
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag skulle jättegärna vilja kika på ditt ärende och se om vi kan göra något för dig, så om du skulle kunna maila oss på service@vonroc.se så hade det varit toppen. Ser fram emot att höra från dig! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
12 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Företaget sätter ut lockpriser och sen försöker dom höja priset, om man vägrar då annullerar dom ordern. Ett oseriöst företag
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej! Vi uppskattar din återkoppling och vill tacka för att du tog dig tid att dela ditt omdöme med oss. Vi vill framhålla att det felaktiga priset som uppstod inte var en medveten åtgärd från vår sida. Snarare var det en olycklig följd av ett systemfel som orsakade att priset för produkten felaktigt angavs som 104 kronor istället för 104 euro. Vår avsikt var aldrig att locka kunder med missvisande prissättning. Vi har istället tagit ansvar för felet genom att omedelbart annullera ordern och återbetala beloppet till dig. Vi beklagar djupt den besvikelse som detta missförstånd har orsakat dig. För att adressera dina bekymmer och möjligtvis erbjuda dig ytterligare assistans, uppmanar vi dig att kontakta oss via e-post på service@vonroc.se. Vi kommer att göra vårt bästa för att hantera din fråga och hjälpa till på bästa möjliga sätt. Tack för din förståelse och tålamod i denna situation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme