gocustomized.se- Logotyp - omdömen

gocustomized.seRecensioner

: 441Bra

3,57

Omdömen för gocustomized.se

60 verifierat omdömen de senaste 12 månaderna

441 omdömen totalt
Så säkerställer vi att omdömena kommer från autentiska konsumenter.

Positivt omdöme, mest relevant


för 3 månader sedan
I'm really happy. Good quality of the print and the shell. The minus is that the magnet that holds the back and front together is too bad. so it does not hold together when I have my credit cards and driver's licenses in the compartments. maybe would be better with Velcro?
Anmäl omdöme

Visa alla positiva omdömen

Kritiskt omdöme, mest relevant


för 2 månader sedan
Har fortfarande (20 dagar efter att paketet skickades) inte fått leveransen och kan inte hitta någon form av förväntad leverans. Börjar bli orolig över att jag inte kommer få någon produkt och att man blivit lurad…
Anmäl omdöme

Visa alla kritiska omdömen

Omdömen för gocustomized.se

Filter 
 Sortering Relevans 
(4)
(12)
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
Har fortfarande (20 dagar efter att paketet skickades) inte fått leveransen och kan inte hitta någon form av förväntad leverans. Börjar bli orolig över att jag inte kommer få någon produkt och att man blivit lurad…
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 2 månader sedan
Dear Caroline, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 3 månader sedan
I have order mobile case for three weeks and I have not received them why
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 3 månader sedan
Dear Fardousa, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 4 månader sedan
Det skickades visst från Kina och jag var tvungen att betala 142kr tullavgift...inte värt.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 4 månader sedan
Dear We are sorry to hear that you are not satisfied with our service Our support team already contacted you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 6 månader sedan
DETTA ÄR FAKE. Jag beställde ett skal och jag har inte fått det på jätte länge. Jag beställde den 20 januari och nu är det den 16 februari och inte fått något på Mailen. !KÖP INTE HÄR IFRÅN!
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 6 månader sedan
Dear Anton, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 7 månader sedan
vore bra om fick varan först, innan ni frågar vad man tycker om att handla hos er. Har beställt den 15/1-22 och ännu den 6/2 har jag ej fått det jag beställt.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 7 månader sedan
Dear Margot, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 5 månader sedan
Jag fick ett skal där bilden inte var över hela skalet samt att jag fick svart text på vit bakgrund. Det var inte alls vad jag beställde.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 5 månader sedan
Dear Ellinor, We are sorry to hear that you are not satisfied with the quality of the product. We will contact you to offer a solution. Kind regards GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 6 månader sedan
Beställt och betalt ett skal - ej fått det, de skulle skicka nytt - inte heller det har kommit!
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 6 månader sedan
Dear Ingrid, We are sorry to hear that you are not satisfied with our service Our support team already contacted you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 11 månader sedan
Jag beställde min vara för tre veckor sen, jag har betalat men har inte fått min vara.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 11 månader sedan
Dear Petra, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 5 månader sedan
Inte fått min produkt än trots express leverans och det har nu gått 1 månad
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 5 månader sedan
Dear Ehsan, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 6 månader sedan
Dålig service! Får fan inte mitt skal jag beställde. VART ÄR DEEE T
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 6 månader sedan
Dear Susanna, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 10 månader sedan
Betalt för mobilfodral, 6618289 men ej fått varan. Väldigt besviken.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 10 månader sedan
Dear Margit, We are very sorry to hear that your order has been delayed. Our customer service team will contact you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 1 år sedan
Fodralet till mobilen gick sönder direkt
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 1 år sedan
Dear Madeleine, We are sorry to hear that you are not satisfied with the quality of the product. We will contact you with a solution. Kind regards GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 8 månader sedan
Deliver the package as promisse
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 8 månader sedan
Dear Nicklas We are sorry to hear that you are not satisfied with our service Our support team already contacted you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 6 månader sedan
Have not received my order.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 6 månader sedan
Hola Stephanie, Lamentamos que su pedido no haya llegado aún. Nuestro equipo de atención al cliente está ya en contacto con la empresa transportista y se pondrán en contacto con usted lo antes posible. Sentimos los inconvenientes causados. Un saludo, Equipo Micarcasapersonalizada
 Verifierat omdöme
för 10 månader sedan
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 9 månader sedan
Dear Björn, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
för 1 år sedan
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
för 1 år sedan
Dear Nicklas, We are sorry to hear that you are not satisfied with our service We will contact you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team