gocustomized.se- Logotyp - omdömen

gocustomized.seRecensioner

: 472Bra

3,74

Omdömen för gocustomized.se

70 verifierat omdömen de senaste 12 månaderna

472 omdömen totalt
Så säkerställer vi att omdömena kommer från autentiska konsumenter.

Positivt omdöme, mest relevant


5 juni 2022
I'm really happy. Good quality of the print and the shell. The minus is that the magnet that holds the back and front together is too bad. so it does not hold together when I have my credit cards and driver's licenses in the compartments. maybe would be better with Velcro?
Anmäl omdöme

Visa alla positiva omdömen

Kritiskt omdöme, mest relevant


2 nov. 2022
Gocustomized has a good creator for their cases. I ordered a tough protection case. Cost with VAT, shipping and everything was around 40US. Which is fine. The quality of the case feels and looks good. What makes me drop the amount of stars down 2 snaps are 2 things. 1: took almost a month before it arrived. 2: The case I ordered was a iphone 14 pro. This was only available in glossy version. Outside of these things? Nothing to complain about.
Anmäl omdöme

Visa alla kritiska omdömen

Omdömen för gocustomized.se

Filter 
 Sortering Relevans 
(12)
 Verifierat omdöme
7 nov. 2022
Helt otroligt dålig service. Har skjutit på leveransen i 1 månad nu.
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 5 dagar sedan
Har inte ens fått den jävla saken jag beställde!!
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 5 dagar sedan
Fortfarande inte fått mina grejer
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
13 okt. 2022
Har inte ens fått mitt skal en månad sen jag skickade efter
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
26 okt. 2022
Beste Oscar, Wij betreuren het dat uw bestelling is vertraagd. Ons klantenserviceteam neemt contact met u op om een ​​oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, HoesjeMaken-Team
 Verifierat omdöme
16 feb. 2022
DETTA ÄR FAKE. Jag beställde ett skal och jag har inte fått det på jätte länge. Jag beställde den 20 januari och nu är det den 16 februari och inte fått något på Mailen. !KÖP INTE HÄR IFRÅN!
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
18 feb. 2022
Dear Anton, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
5 feb. 2022
vore bra om fick varan först, innan ni frågar vad man tycker om att handla hos er. Har beställt den 15/1-22 och ännu den 6/2 har jag ej fått det jag beställt.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
7 feb. 2022
Dear Margot, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
28 mars 2022
Jag fick ett skal där bilden inte var över hela skalet samt att jag fick svart text på vit bakgrund. Det var inte alls vad jag beställde.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
31 mars 2022
Dear Ellinor, We are sorry to hear that you are not satisfied with the quality of the product. We will contact you to offer a solution. Kind regards GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
21 feb. 2022
Beställt och betalt ett skal - ej fått det, de skulle skicka nytt - inte heller det har kommit!
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
22 feb. 2022
Dear Ingrid, We are sorry to hear that you are not satisfied with our service Our support team already contacted you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
14 mars 2022
Inte fått min produkt än trots express leverans och det har nu gått 1 månad
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
18 mars 2022
Dear Ehsan, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
17 feb. 2022
Dålig service! Får fan inte mitt skal jag beställde. VART ÄR DEEE T
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
18 feb. 2022
Dear Susanna, We're sorry your order hasn't arrived yet. Our customer service team is already in contact with the shipping company and will contact you as soon as possible. We are sorry for any inconvenience caused. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
2 jan. 2022
Deliver the package as promisse
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
7 jan. 2022
Dear Nicklas We are sorry to hear that you are not satisfied with our service Our support team already contacted you with a solution. Kind regards, GoCustomized Team
 Verifierat omdöme
15 feb. 2022
Have not received my order.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
18 feb. 2022
Hola Stephanie, Lamentamos que su pedido no haya llegado aún. Nuestro equipo de atención al cliente está ya en contacto con la empresa transportista y se pondrán en contacto con usted lo antes posible. Sentimos los inconvenientes causados. Un saludo, Equipo Micarcasapersonalizada