gocustomized.se- Logotyp - omdömen

gocustomized.se
Recensioner:

65 omdömen de senaste 12 månaderna576 omdömen totalt  

2,98
Tillfredsställande
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

13 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Trycket på det personliga skalet slits fort. Fint och barnet som fick det var mycket nöjd med utseendet, men det slits väldigt fort (blir som sprickor i trycket).

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Missledande lång leveranstid. Ca 4 veckor, varav 2 veckor med mail där det står att din produkt är försenad och skickas dagen efter. När jag väl fick produkten, i det här fallet ett skal så var jag otroligt besviken på kvalitéten på trycket. Väldigt pixligt trots bra kvalitet på bilden och förhandsvisningen man får. Rekommenderas INTE! Även väldigt dåliga svar från företaget som alla känns autogenererade och inte verkar bry sig.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för gocustomized.se

Filter
 Sortering  
Relevans
16 dec. 2023
 Verifierat omdöme

Får aldrig min vara!

Min beställning verkar inte komma över huvud taget och vid kontakt med kundservice får jag bara ett autogenererat meddelande- exakt samma gång på gång. Ingen hjälp alltså.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 dec. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us by replying for our last message and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
16 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Min son beställde ett mobilskal till sin mobil för hårt sparade pengar. Det är 6 månader sedan!👎 Ännu har inget skal kommit. Lurendrejeri!😡👎
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 dec. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
20 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Väntat i ca 4 veckor och har fortfarande inte fått det jag beställde.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 dec. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
8 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Missledande lång leveranstid. Ca 4 veckor, varav 2 veckor med mail där det står att din produkt är försenad och skickas dagen efter. När jag väl fick produkten, i det här fallet ett skal så var jag otroligt besviken på kvalitéten på trycket. Väldigt pixligt trots bra kvalitet på bilden och förhandsvisningen man får. Rekommenderas INTE! Även väldigt dåliga svar från företaget som alla känns autogenererade och inte verkar bry sig.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
16 okt. 2023
Hello! We are sorry we couldn't meet your expectations regarding quality. Your satisfaction is our main priority, please feel free to contact us through our Helpcenter and our support team will make sure you receive another product as soon as possible. Thank you for your understanding! Kind regards Customer Happiness Team
19 apr. 2023
 Verifierat omdöme

Katastrof

Orden försenades flera gånger, till slut fick jag ett meddelande om att något gått fel med min design och jag var tvungen att göra om allting. Vill du att det ska gå snabbt, vara billigt och enkelt? Vänd dig någon annanstans.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
20 apr. 2023
Hello! Our apologies for this! Our aim is to help and make our customers happy and we're really sorry to hear about your experience with us. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue. Thank you for your understanding! Kind regards, Customer Happiness Team
26 okt. 2023
 Verifierat omdöme

Ej levererat

Mycket dåligt och lång leverans, beställde 1/10 har fortfarande inte fått min beställning , har pausat bet till klarna tiden börjar gå ut för sista bet dag. Mycket besviken, kommer nog aldrig att beställa något igen.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
11 maj 2023
 Verifierat omdöme
I didn't get the delivery when UPS said they would deliver. Sadly that reflects badly on my experience of your company. Please ship my order (81974221) with a serious and trustworthy company such as DHL.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
19 maj 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
20 juni 2023
 Verifierat omdöme
Jag har fortfarande inte fått min beställning. Valde betalningsalternativet " få först betala sen". Snart har det gått 30 dagar....
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 juni 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
8 apr. 2023
 Verifierat omdöme
Har inte gått min beställning ännu, fick besked 23 mars att mobilskalet hade skickats. Har dock inte fått något !
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
12 apr. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
7 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Beställde mobilskal som inte passade, har mailat fram och tillbaka utan att få hjälp med reklamation.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
8 nov. 2023
Hello! We are genuinely sorry to hear that you were not satisfied with our product. Your feedback is important to us, and we take your concerns seriously. We would like to find the best solution to improve your experience with our company. To address your specific issues, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to make things right. Best regards, Customer Happiness Team
27 okt. 2023
 Verifierat omdöme

Inte fått leverans

Jag har fortfarande inte fått min beställning. Får bara meddelanden om att den är försenad.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
19 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Svårt att recensera när produkten efter en månad fortfarande inte har kommit ...
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
19 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Varan ej levererad. Måste va fyra-fem veckor sedan från beställning.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
16 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Dom gjorde aldrig min beställning utan bara försenade den hela tiden
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! Our apologies for this! Our aim is to help and make our customers happy and we're really sorry to hear about your experience with us. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue. Thank you for your understanding! Kind regards, Customer Happiness Team
16 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Har gått en månad har fortfarande inte fått det jag beställt
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! Our apologies for this! Our aim is to help and make our customers happy and we're really sorry to hear about your experience with us. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue. Thank you for your understanding! Kind regards, Customer Happiness Team
20 juli 2023
 Verifierat omdöme
Inte alls nöjd med kvalitén på trycket eller skalet
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
2 aug. 2023
Hello! We are sorry we couldn't meet your expectations regarding quality. Your satisfaction is our main priority, please feel free to contact us through our Helpcenter and our support team will make sure you receive another product as soon as possible. Thank you for your understanding! Kind regards Customer Happiness Team
8 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Dålig kvalitet, skeva skal, upprepade förseningar!
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
9 aug. 2023
Hello! We are sorry we couldn't meet your expectations regarding quality. Your satisfaction is our main priority. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue. Thank you for your understanding! Kind regards Customer Happiness Team
21 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Snabbare leverans och noggrannare beskrivning.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
6 juli 2023
 Verifierat omdöme
Terrible service and product never came
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
12 juli 2023
Hello! Our apologies for this! Our aim is to help and make our customers happy and we're really sorry to hear about your experience with us. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue. Thank you for your understanding! Kind regards, Customer Happiness Team
20 juni 2023
 Verifierat omdöme
Jag fick aldrig det jag hade beställt.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 juni 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team