MyFUJIFILM.se
Recensioner:

1 405 omdömen de senaste 12 månaderna1 405 omdömen totalt  

4,39
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Eftersom det byttes hemsida under tiden som jag jobbade fram Boken om Mimmi, så fördröjdes slutresultatet. Och det kändes väldigt ovisst om jag över huvud taget skulle få en färdig produkt. Men nu är den i hamn! Det enda jag märker är att texten går lite väl långt ut i kanterna på vissa sidor. Jag och mina anhöriga är så glada över boken. Tack!

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Göra så att rabatten går att använda när man gör beställning, istället för att man måste ringa och maila och även dubbelkolla att dom lagt in rabatten(hänt flera gånger). Ge korrekt information ang gamla hemsidan då jag alltid fått som svar, att dom jobbar på det, hade min fotobok där, men det gick aldrig att ladda upp den och skicka. Säga som det var, att dom inte tänkte göra något åt saken, kan inte ta ett halvår att fixa och fortfarande inte klart. Nya hemsidan är sämre, då det inte går att tex lägga upp emoji i texten och det är sämre bakgrundsbilder. Så nästa gång blir det troligen annat företag.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för MyFUJIFILM.se

 Sortering  
Relevans
(120)
(36)
(30)
Återställ
28 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Jag har varit I kontakt med er förut om att färgerna inte stämmer & jämfört bilderna. Jag har därav ej beställt bilder på ett tag. Men nubskulle jag ha många nya &,de är ganska bra men är lite dova i färgen & på bilder där solen skiner är missvisande i färgerna INTE NÖJD TYVÄRR!!! MVH Agneta Carmesten
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
29 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anpassa emballage till order storleken! Lämnas inte vid dörr måste respekteras- men det kan inte posten om det är onödigt stort !
Anmäl omdöme
21 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Lätt att beställa, snabb leverans. Fotona mycket ljusare än original, det har inte hänt förut.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
22 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order inte motsvarade dina förväntningar. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Det kan finnas lite olika faktorer till att en bild blir ljusare/mörkare än vad man önskar. Givetvis vill vi lösa detta för dig. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
för 5 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Korten var i olika format
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
för 4 dagar sedan
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Om man inte väljer fast format som vi har på hemsidan så kan längden variera lite. Längden bestäms nämligen utifrån vilken inställning man har använt på sin kamera. Man kan få upp till fyra olika storlekar så länge man inte väljer alternativet fast format. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
för 4 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
20 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
27 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Blir förtvivlad varje gång jag behöver beställa

Bilderna som kommer är precis så bra jag önskar. Men jag upplever att det är ett litet helsike att beställa. Det blir några gånger om året bara och jag uppfattar det, som att det ideligen är ändringar på er sida för beställning. Nu senast laddade jag om bilderna 3 eller möjligen 4 gånger. Jag har aldrig varit riktigt dum (1,9 på HP) och är heller inte senil. Jag har haft min gärning som lärare på gymnasiet och vet att man aldrig kan vara nog tydlig. Det är tyvärr mycket av pedagogiskt tänk, som jag saknar på eran beställningssida.
Anmäl omdöme
23 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Man delar inte ordern utan att berätta! Man väljer inte enormt emballage f ngt litet. Detta kan inte posten rå för
Anmäl omdöme
22 apr. 2024
 Verifierat omdöme
urusel hemsida . Fungerar uselt!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
23 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig men vill väldigt gärna veta hur vi kan göra det bättre för dig som kund. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
2 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Bedrövligt att man inte kan se vad böcker med olika antal sidor kostar utan att sätta igång och göra boken.

Svårt att få till de avstånd jag vill ha mellan bilderna. Många konstiga layouter, svårt att hitta de enkla och logiska. När jag ville ändra i en layout (t ex göra en bild mindre för att få plats med en text) ändrades de andra bilderna också och ibland flyttades bilderna runt på måfå. Boken tappade direkt formen. Pärmen böjde sig utåt. Bedrövligt att man inte kan se vad böcker med olika antal sidor kostar utan att sätta igång och göra boken.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
2 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. För att lättast se vad olika antal sidor kostar så kan du gå in på önskad fotobok och välja "Produktval" till vänster, där har du sidantalet så kan du bläddra mellan de olika sidantalen och få ett uppdaterat pris. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
30 mars 2024
 Verifierat omdöme

Dåliga clip arts och prisskillnader på samma bok

Jag kan tycka att deras clip art är mycket tråkiga. Önskar att de kunde uppdatera dem och stoppa in fler. Sedan att priset som står när man tillverkar boken och det priset är i varukorgen inte stämmer.. för mig var den 256kr dyrare i varukorgen, än då jag tillverkade den... DÅLIGT!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
2 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att det skiljde i pris, så ska det givetvis inte vara och någonting vi får kolla på. Skulle du kunna återkomma till oss med ditt ordernummer? Så får vi självklart lösa detta för dig så att du får till det billigare priset där samt kolla upp var det skiljer sig/vilken fotobok. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
21 mars 2024
 Verifierat omdöme
Ni gav mig 100 kr i rabatt. Men ni talade inte om från början att man inte kunde betala frakten med de pengarna, så jag fick hastigt leta fram några fler bilder att ladda upp så att alla de 100 kronorna skulle utnyttjas.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
22 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. I mailet som vi har skickat med denna kampanjen så står det där att inte frakten ingår i den kampanjen. Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt. Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
28 mars 2024
 Verifierat omdöme
Är registrerad kund hos Fuji. Varje gång jag lagt en order och fått den bekräftad kommer rabatterbjudandet i efterhand skickat till min mejl. Dåligt och bör ligga på mitt s.k. konto i samband med köp!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
2 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Du får gärna återkomma till oss via mail eller telefon så får vi lösa detta på något vis! Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
13 apr. 2024
 Verifierat omdöme
40 procent av bilderna blir mycket mörka. dag blir till kväll. Varför blir bilder 9x i så många olika storlekar när man sänder in storlek 10x15?
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
15 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Ang storleken så låter det som att du har valt 9x variabel längd, men vi vill självklart hjälpa dig ändå. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
25 mars 2024
 Verifierat omdöme

Hemsidan svajig o svår hanterad!

Hemsidan var mkt svår att hantera då det fladdrade iväg till andra flikar hur som helst. Jag fick göra om min beställning tre gånger.
Anmäl omdöme
1 apr. 2024
 Verifierat omdöme

För mörka bilder!

Snabb leverans av mina bilder men tyvärr för mörka bilder.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
2 apr. 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar att höra att din order inte motsvarade dina förväntningar. Det är mycket viktigt för oss att varje produkt som våra kunder får är felfri. Det kan finnas lite olika faktorer till att en bild blir ljusare/mörkare än vad man önskar. Givetvis vill vi lösa detta för dig. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
26 mars 2024
 Verifierat omdöme
Suddiga bilder mörka bilder jag redan beställt från annan firma med bra resultat…????? Dagen efter min beställning plötsligt 50% rabatt jag borde blivit informerad då jag beställde mycket jag är jättebesviken på både bilder och pris
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
26 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
19 mars 2024
 Verifierat omdöme

Bilder från fulj

Vi har beställt bilder från Fuji under 20 års tid och detta är det sämsta resultatet. Färgbalans. Täthet. Inte riktigt ok. Men vi återkommer för vi har fått mycket fina bilder i många år.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
20 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
25 mars 2024
 Verifierat omdöme
Vissa kort med mörkare än originalen. Krångligt system att genomföra beställning av korten.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
26 mars 2024
Hej! Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi skulle gärna vilja titta närmare på din order och se hur vi kan lösa det för dig/upprätta en reklamation. Skulle du kunna återkomma till vår kundtjänst? Givetvis vill vi lösa detta för dig på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.