Jag beställde med hård pärm och leperellobindning som gör att man kan ha sidor uppslagna utan att boken faller igen. Jättefina och mättade färger, albumet kom i utlovad tid.
När man jobbar online:
en nackdel är att typsnitten inte motsvarar t ex Word utan har egna fantasifulla namn så man får prova sig fram. Inte heller teckenstorlek går riktigt bra att bedöma som tryckt eftersom det inte heller motsvarar storlekar i ett ordbehandlingsprogram, man får gissa lite. Det går inte heller att ha olika textstorlek i samma textruta.
Lite klumpigt att hantera sidorna online, man måste spara ofta och inte ha för stora bilder.
Bra att det går redigera bilderna, mättnad, ljushet mm. Bra att det visas om bilden har för låg upplösning.
Det finns klistermärken för att pigga upp eller illustrera men de är i stort sett oanvändbara, grovt tecknade, trista färger och inte alls roliga. Någon enstaka var kul och gick bra att använda men lätt räknade. Inte lyckat med färgerna.
När jag jobbade med boken hade jag då och då velat välja en översikt av alla sidor för att få ett helhetsperspektiv. Det går om man loggar ut och loggar in igen men blir krångligt.
Vore trevligt med ett försättsblad, gärna tunnare.
Tryck och färg blev jättefint och uppväger mycket beträffande hanteringen som absolut kan bli mycket bättre.
Som färdig fotobok är jag mycket nöjd! och det är väl det som räknas.
Det var betydligt svårt att hitta den enklaste funktionen för att trycka ut bilder. Man blir omdirigerad till andra webbsidor, sen hittar man inte rätta produkten. Jag ville alltså bara trycka ut bilder, punkt. Det tog lång tid.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
16 aug. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig.
Man blir inte omdirigerad till andra webbsidor när man beställer hos oss så du får väldigt gärna kontakta oss så kan vi hjälpa dig vidare och se lite vad som kanske gått snett där!
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
20 aug. 2024
Verifierat omdöme
Dåligt fungerande hemsida, där rabatter inte syns i vissa steg, men dyker upp senare. Det borde dessutom gå att ladda upp bilder från olika enheter till samma beställning.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
21 aug. 2024
Hej!
Tack för att du delade din feedback med oss! Det hjälper oss att utveckla vår hemsida så att den blir så användarvänlig som bara möjlig.
Alla våra kampanjer ska stå i varukorgen och sedan följa med hela betalningsproceduren så att säga. Du får gärna kontakta oss om det är så att det är någon kampanj du har använt dig av som den inte gör det på så får vi självklart kolla på det! Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
Att beställa från olika enheter går att göra om man beställer de flesta av våra produkter, dock inte vanliga bilder eller förstoringar. Det är en produkt som vi hoppas vi kommer kunna införa samma system för som de övriga produkterna.
27 aug. 2024
Verifierat omdöme
Korten hamnar huller om buller. Olika storlekar. Mycket krånglig process att lägga upp bilder.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
27 aug. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig men vill väldigt gärna veta hur vi kan göra det bättre för dig som kund.
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
21 aug. 2024
Verifierat omdöme
Få analog film till digital fil. Svara i telefon under telefontid
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
22 aug. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Om du har några frågor eller funderingar kring någonting inför ett köp eller liknande så tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa eventuella problem eller frågor så smidigt som möjligt.
Vår mailadress är kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
5 sep. 2024
Verifierat omdöme
Alltid krångligt att beställa Tar alldeles för lång tid
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
6 sep. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig men vill väldigt gärna veta hur vi kan göra det bättre för dig som kund.
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
19 aug. 2024
Verifierat omdöme
Svårnavigerad beställningssida
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
20 aug. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida! Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig och vill gärna kolla vidare på detta. På vilket sätt tycker du att den är svårnavigerad? Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna vidare och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
7 sep. 2024
Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
14 aug. 2024
Verifierat omdöme
Jag kunde inte se alla foton från de album jag var intresserad av och kunde därför inte beställa allt jag ville ha. Cirka 60 % visades bara och ingen förklaring till varför eller hur jag skulle göra för att få fram fler..
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
15 aug. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Det låter som att det blivit något tekniskt fel på sidan eller liknande där för så ska det inte vara.
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
26 aug. 2024
Verifierat omdöme
Redigeringsmöjligheterna är för begränsade i beställningshanteringen. Bla saknas funktionen att skala ner en bild för att inrymmas i olika format.
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
27 aug. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig men vill väldigt gärna veta hur vi kan göra det bättre för dig som kund. När det gäller retrobilder så skalas bilderna automatiskt för att passa i det valda formatet.
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
3 sep. 2024
Verifierat omdöme
Krångligt att beställa. Får börja om med vilka kort man vill ha Många vänner som säger likadant. Missade rabattkoden. Otydligt!!!
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
3 sep. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi beklagar att du upplever problem med vår hemsida. Vi strävar efter att göra den så användarvänlig som bara möjlig men vill väldigt gärna veta hur vi kan göra det bättre för dig som kund.
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare detaljer och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
31 aug. 2024
Verifierat omdöme
Beställer 10×15 format och alla möjliga format.Man påstår att det poppar upp en sida där man väljer storlek inte på min dator.🥵
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
2 sep. 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
När du har markerat vilka bilder du vill ha så kommer det upp en pop up ruta där du kan välja storlek. I steget innan där ser man egentligen bara de olika priserna. Du kan få beställa om detta kostnadsfritt om du vill.
Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50, diskuterar vi gärna ytterligare och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.
21 juli 2024
Verifierat omdöme
Svårt att se vilken storlek jag beställde på mina förstoringar, stod bara 20*, om 20 då är ena måttet vilket är det andra?
Anmäl omdöme
Svar från MyFUJIFILM.se
22 juli 2024
Hej!
Först och främst vill vi tacka dig så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Om man inte väljer fast format som vi har på hemsidan så kan längden variera lite. Längden bestäms nämligen utifrån vilken inställning man har använt på sin kamera. Man kan få upp till fyra olika storlekar så länge man inte väljer alternativet fast format.
Om du inte är nöjd med dina förstoringar så vill vi gärna hjälpa dig lösa det på något sätt. Om du kan kontakta oss, antingen via kundservice@myfujifilm.se eller per telefon på: 08 - 503 864 50 och så tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig.