tapet.com- Logotyp - omdömen

tapet.com
Recensioner:

55 omdömen de senaste 12 månaderna108 omdömen totalt  

4,45
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

8 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Jag köpte inte tapeten jag beställt. Den blev suddig med mina dimensioner. Företagen kontaktade mig om detta så jag kunde får välja om jag fortfarande ville ha tapeten eller inte, de visade med olika bilder hur det skulle se ut med mina mått. Det var inga problem alls att få pengarna tillbaka. Trevlig personal, snabb kontakt och inga problem.

Kritiskt omdöme, mest relevant

för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Hade 78 % godkänt resultat Från en fil med kanonbra upplösning Trodde såklart bilden skulle bli okej med tanke på detta. Men bilden på tapeten blev väldigt suddig
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för tapet.com

Filter
 Sortering  
Relevans
(4)
(2)
(2)
Återställ
för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Snabb leverans, halvbra kvalitet på tapeten, dålig svärta i det svarta och ömtålig/känslig att torka av.
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
för 10 dagar sedan
Hej Tack så mycket för ditt meddelande. Vår non-woven tapet kan verkligen inte torkas av med en fuktig trasa. Vi beklagar att du inte är nöjd med färgen. Du är välkommen att kontakta oss så ser vi gärna vad vi kan göra för dig. Mvh, Team Wallgroup
för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Hade 78 % godkänt resultat Från en fil med kanonbra upplösning Trodde såklart bilden skulle bli okej med tanke på detta. Men bilden på tapeten blev väldigt suddig
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
för 11 dagar sedan
Irriterande att läsa att du inte är nöjd. Vi ser att du redan har mailat. Vi kommer att svara vidare på din fråga via e-post.
21 mars 2024
 Verifierat omdöme
kvalite OK, färgskala mindre bra
Anmäl omdöme
19 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Tapeten var fin, synd att ni använder er av FedEx. Dom har mosat tapeten och tog 5 dagar extra efter utlovad leverans.
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
21 sep. 2023
Irriterande att läsa att tapeten inte levererades till dig på rätt sätt. Vill du skicka ett mail till oss med bilder på tapeten och kartongen? Vi hjälper dig gärna att hitta en lösning. Mailet kan skickas till hello@wallgroup.com
21 okt. 2023
 Verifierat omdöme
På långt håll bra kvalite, hade inte skadat bättre skärpa
Anmäl omdöme
17 juli 2023
 Verifierat omdöme
Jag har inte fått min beställning. Ups fortfarande ej levererat efter har lämnat olika besked. Och efter uppdateringen står det mindre än tidigare ( väntestatus)
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
20 juli 2023
Jag ser att det redan finns en kontakt mellan dig och oss under tiden. Vi har ringt pakettjänsten och de har påbörjat en undersökning av paketet. Så snart vi får besked från dem kommer du också att höra från oss.
7 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Att ni kan leverera det man beställt och vill ha. Mottagandet var däremot jätte bra 👍
Anmäl omdöme
13 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Jag har inte fått tapeten än och du vill redan ha ett betyg
Anmäl omdöme
Svar från tapet.com
17 dec. 2023
Vi beklagar att ditt paket ännu inte har anlänt. Tyvärr är detta en av de externa faktorer som vi inte kan påverka. Det är synd att du har gett oss en stjärna innan vi ens har haft en chans att rätta till situationen. Vi ber om ursäkt för förseningen.