VONROC Sverige- Logotyp - omdömen

VONROC Sverige
Recensioner:

371 omdömen de senaste 12 månaderna639 omdömen totalt  

4,47
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

26 maj 2023
 Verifierat omdöme
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Kritiskt omdöme, mest relevant

2 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för VONROC Sverige

 Sortering  
Relevans
(75)
(22)
Återställ
26 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Har ej hunnit testa ännu, men leveransen har fungerat bra. Bra förpackat.
Anmäl omdöme
för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Snabba leveranser!
Anmäl omdöme
för 8 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
29 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
20 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Inte testat den än.men verka helt okej p gör nog sitt jobb
Anmäl omdöme
23 mars 2024
 Verifierat omdöme
Bra och snabb leverans.
Anmäl omdöme
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
3 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
3 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
20 mars 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
28 mars 2024
 Verifierat omdöme
Trasig kontakt vid leverans,bytte ut den själv då jag var tvungen att ha igång maskinen.åf tar inget ansvar då jag mekat själv…funkar bra dock
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
29 mars 2024
Hej! Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi värdesätter feedback från våra kunder och vi beklagar djupt att du inte var nöjd med din senaste upplevelse hos oss. För att kunna tillhandahålla bästa möjliga service och stöd behöver vi dokumentation när det gäller eventuella defekter eller skador på våra produkter. Det hjälper oss att inleda garantiprocessen och säkerställa att våra kunder får en snabb och effektiv lösning på sina problem. Vi förstår att situationen kan vara frustrerande, och vi vill göra allt vi kan för att hjälpa till. Vi noterade att du ersatte den defekta delen själv innan du kontaktade oss. Tyvärr komplicerar det vår möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt eftersom vi behöver inspektera produkten i sitt ursprungliga skick för att korrekt bedöma eventuella garantianspråk. Vi rekommenderar att du sparar eventuella defekta delar och kontaktar oss omedelbart om du upplever några problem i framtiden. Tack för din förståelse och ditt tålamod. Rexi VONROC
12 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Företaget sätter ut lockpriser och sen försöker dom höja priset, om man vägrar då annullerar dom ordern. Ett oseriöst företag
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej! Vi uppskattar din återkoppling och vill tacka för att du tog dig tid att dela ditt omdöme med oss. Vi vill framhålla att det felaktiga priset som uppstod inte var en medveten åtgärd från vår sida. Snarare var det en olycklig följd av ett systemfel som orsakade att priset för produkten felaktigt angavs som 104 kronor istället för 104 euro. Vår avsikt var aldrig att locka kunder med missvisande prissättning. Vi har istället tagit ansvar för felet genom att omedelbart annullera ordern och återbetala beloppet till dig. Vi beklagar djupt den besvikelse som detta missförstånd har orsakat dig. För att adressera dina bekymmer och möjligtvis erbjuda dig ytterligare assistans, uppmanar vi dig att kontakta oss via e-post på service@vonroc.se. Vi kommer att göra vårt bästa för att hantera din fråga och hjälpa till på bästa möjliga sätt. Tack för din förståelse och tålamod i denna situation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Obefintlig återkoppling vid slutsåld produkt

Varan jag beställde sålde slut och min order avbröts. Dock fick inte jag någon information om detta
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
11 apr. 2024
Hej! Jag har kontaktat dig via din e-mail som du gjorde ordern med. Om du skulle vilja kontakta oss på service@vonroc.se så skriver vi gärna meddelandet på nytt, om det var så att din e-mail inte stämde från början. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Köpte en vara och då det visade sig att dom satt fel pris fick jag inte köpa den.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
12 apr. 2024
Hej! Tack för ditt omdöme. Vi ber innerligt om ursäkt för den upplevelse du hade hos oss. Tyvärr uppstod det tillfälligt ett prisfel på vår plattform på grund av ett systemfel, vilket resulterade i att priserna visades i euro istället för svenska kronor. För att förtydliga, istället för 104 euro, så blev det 104 kronor. Vi försäkrar dig dock om att våra priser normalt sett är rimliga och att detta var ett undantagsfall till följd av tekniska problem. Om det finns något du vill prata om eller något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Rexi VONROC
9 apr. 2024
 Verifierat omdöme
När man köper 10 dammsugare håller dom ej pris Så rekomderas inte
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
10 apr. 2024
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag ville förtydliga att det inte handlade om antalet dammsugare du köpte, utan att prissättningen var felaktig på vår webbplats efter ett systemfel, vilket jag förklarade när vi hade kontakt. Vi värdesätter din feedback och kommer att arbeta för att förbättra vår service baserat på din erfarenhet. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
9 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
17 apr. 2024
Vad tråkigt att du är missnöjd med din upplevelse hos oss. Om det finns något vi kan göra, tveka inte på att höra av dig på service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC