VONROC Sverige- Logotyp - omdömen

VONROC Sverige
Recensioner:

371 omdömen de senaste 12 månaderna639 omdömen totalt  

4,47
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

26 maj 2023
 Verifierat omdöme
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Kritiskt omdöme, mest relevant

2 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för VONROC Sverige

 Sortering  
Relevans
(75)
(10)
(4)
(22)
Återställ
26 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Har ej hunnit testa ännu, men leveransen har fungerat bra. Bra förpackat.
Anmäl omdöme
för 13 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Snabba leveranser!
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 10 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
29 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
20 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
18 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Inte testat den än.men verka helt okej p gör nog sitt jobb
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Går att köpa produkten 25% billigare från annan webbsida.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
17 apr. 2024
Hej där, tack för att du delade din åsikt med oss. Vi uppskattar din feedback och förstår vikten av konkurrenskraftiga priser. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra produkter till de mest konkurrenskraftiga priserna möjligt, samtidigt som vi bibehåller vår höga standard för kvalitet och service. Vi beklagar om du har hittat produkten till ett lägre pris på andra sidor, och vi kommer att se över våra priser för att säkerställa att vi fortsätter att vara konkurrenskraftiga på marknaden. Vi tackar dig för ditt stöd och hoppas att du fortsätter att uppskatta våra produkter och tjänster. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss. Tack igen för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
23 mars 2024
 Verifierat omdöme
Bra och snabb leverans.
Anmäl omdöme
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
17 apr. 2024
Hej och tack för ditt omdöme! Om det finns något vi kan göra för dig, tveka inte på att höra av dig på service@vonroc.se. Ha det fint! Rexi VONROC
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
3 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
3 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
20 mars 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Saknade skruvar och usel leverans

Allt såg bra ut, men saknade alla skruvar! Även leveransen från Postnord strulade. Skulle lämna vid dörren om vi inte var hemma men paketet fick vi hämta på deras central. Parasollen ser dock fin ut!
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
10 apr. 2024
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag ber om ursäkt för leveransen. Vi skulle gärna vilja rätta till det vi kan, så om du kontaktar oss på service@vonroc.se så kan vi se hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
28 mars 2024
 Verifierat omdöme
Trasig kontakt vid leverans,bytte ut den själv då jag var tvungen att ha igång maskinen.åf tar inget ansvar då jag mekat själv…funkar bra dock
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
29 mars 2024
Hej! Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi värdesätter feedback från våra kunder och vi beklagar djupt att du inte var nöjd med din senaste upplevelse hos oss. För att kunna tillhandahålla bästa möjliga service och stöd behöver vi dokumentation när det gäller eventuella defekter eller skador på våra produkter. Det hjälper oss att inleda garantiprocessen och säkerställa att våra kunder får en snabb och effektiv lösning på sina problem. Vi förstår att situationen kan vara frustrerande, och vi vill göra allt vi kan för att hjälpa till. Vi noterade att du ersatte den defekta delen själv innan du kontaktade oss. Tyvärr komplicerar det vår möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt eftersom vi behöver inspektera produkten i sitt ursprungliga skick för att korrekt bedöma eventuella garantianspråk. Vi rekommenderar att du sparar eventuella defekta delar och kontaktar oss omedelbart om du upplever några problem i framtiden. Tack för din förståelse och ditt tålamod. Rexi VONROC
12 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Företaget sätter ut lockpriser och sen försöker dom höja priset, om man vägrar då annullerar dom ordern. Ett oseriöst företag
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej! Vi uppskattar din återkoppling och vill tacka för att du tog dig tid att dela ditt omdöme med oss. Vi vill framhålla att det felaktiga priset som uppstod inte var en medveten åtgärd från vår sida. Snarare var det en olycklig följd av ett systemfel som orsakade att priset för produkten felaktigt angavs som 104 kronor istället för 104 euro. Vår avsikt var aldrig att locka kunder med missvisande prissättning. Vi har istället tagit ansvar för felet genom att omedelbart annullera ordern och återbetala beloppet till dig. Vi beklagar djupt den besvikelse som detta missförstånd har orsakat dig. För att adressera dina bekymmer och möjligtvis erbjuda dig ytterligare assistans, uppmanar vi dig att kontakta oss via e-post på service@vonroc.se. Vi kommer att göra vårt bästa för att hantera din fråga och hjälpa till på bästa möjliga sätt. Tack för din förståelse och tålamod i denna situation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Obefintlig återkoppling vid slutsåld produkt

Varan jag beställde sålde slut och min order avbröts. Dock fick inte jag någon information om detta
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
11 apr. 2024
Hej! Jag har kontaktat dig via din e-mail som du gjorde ordern med. Om du skulle vilja kontakta oss på service@vonroc.se så skriver vi gärna meddelandet på nytt, om det var så att din e-mail inte stämde från början. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC