VONROC Sverige- Logotyp - omdömen

VONROC Sverige
Recensioner:

372 omdömen de senaste 12 månaderna622 omdömen totalt  

4,48
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

26 maj 2023
 Verifierat omdöme
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Kritiskt omdöme, mest relevant

2 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för VONROC Sverige

 Sortering  
Relevans
(10)
(4)
(22)
Återställ
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Går att köpa produkten 25% billigare från annan webbsida.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
för 12 dagar sedan
Hej där, tack för att du delade din åsikt med oss. Vi uppskattar din feedback och förstår vikten av konkurrenskraftiga priser. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra produkter till de mest konkurrenskraftiga priserna möjligt, samtidigt som vi bibehåller vår höga standard för kvalitet och service. Vi beklagar om du har hittat produkten till ett lägre pris på andra sidor, och vi kommer att se över våra priser för att säkerställa att vi fortsätter att vara konkurrenskraftiga på marknaden. Vi tackar dig för ditt stöd och hoppas att du fortsätter att uppskatta våra produkter och tjänster. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss. Tack igen för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
för 12 dagar sedan
Hej och tack för ditt omdöme! Om det finns något vi kan göra för dig, tveka inte på att höra av dig på service@vonroc.se. Ha det fint! Rexi VONROC
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Saknade skruvar och usel leverans

Allt såg bra ut, men saknade alla skruvar! Även leveransen från Postnord strulade. Skulle lämna vid dörren om vi inte var hemma men paketet fick vi hämta på deras central. Parasollen ser dock fin ut!
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
10 apr. 2024
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag ber om ursäkt för leveransen. Vi skulle gärna vilja rätta till det vi kan, så om du kontaktar oss på service@vonroc.se så kan vi se hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
14 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Leverans och butiken i sig är bra men då INGENTING av beskrivningen av min produkt stämde (köpte 2 dessutom) så känns det intr så seriöst tyvärr.. :(
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag skulle jättegärna vilja kika på ditt ärende och se om vi kan göra något för dig, så om du skulle kunna maila oss på service@vonroc.se så hade det varit toppen. Ser fram emot att höra från dig! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
12 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Företaget sätter ut lockpriser och sen försöker dom höja priset, om man vägrar då annullerar dom ordern. Ett oseriöst företag
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
15 apr. 2024
Hej! Vi uppskattar din återkoppling och vill tacka för att du tog dig tid att dela ditt omdöme med oss. Vi vill framhålla att det felaktiga priset som uppstod inte var en medveten åtgärd från vår sida. Snarare var det en olycklig följd av ett systemfel som orsakade att priset för produkten felaktigt angavs som 104 kronor istället för 104 euro. Vår avsikt var aldrig att locka kunder med missvisande prissättning. Vi har istället tagit ansvar för felet genom att omedelbart annullera ordern och återbetala beloppet till dig. Vi beklagar djupt den besvikelse som detta missförstånd har orsakat dig. För att adressera dina bekymmer och möjligtvis erbjuda dig ytterligare assistans, uppmanar vi dig att kontakta oss via e-post på service@vonroc.se. Vi kommer att göra vårt bästa för att hantera din fråga och hjälpa till på bästa möjliga sätt. Tack för din förståelse och tålamod i denna situation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Obefintlig återkoppling vid slutsåld produkt

Varan jag beställde sålde slut och min order avbröts. Dock fick inte jag någon information om detta
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
11 apr. 2024
Hej! Jag har kontaktat dig via din e-mail som du gjorde ordern med. Om du skulle vilja kontakta oss på service@vonroc.se så skriver vi gärna meddelandet på nytt, om det var så att din e-mail inte stämde från början. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
11 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Köpte en vara och då det visade sig att dom satt fel pris fick jag inte köpa den.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
12 apr. 2024
Hej! Tack för ditt omdöme. Vi ber innerligt om ursäkt för den upplevelse du hade hos oss. Tyvärr uppstod det tillfälligt ett prisfel på vår plattform på grund av ett systemfel, vilket resulterade i att priserna visades i euro istället för svenska kronor. För att förtydliga, istället för 104 euro, så blev det 104 kronor. Vi försäkrar dig dock om att våra priser normalt sett är rimliga och att detta var ett undantagsfall till följd av tekniska problem. Om det finns något du vill prata om eller något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Rexi VONROC
9 apr. 2024
 Verifierat omdöme
När man köper 10 dammsugare håller dom ej pris Så rekomderas inte
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
10 apr. 2024
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag ville förtydliga att det inte handlade om antalet dammsugare du köpte, utan att prissättningen var felaktig på vår webbplats efter ett systemfel, vilket jag förklarade när vi hade kontakt. Vi värdesätter din feedback och kommer att arbeta för att förbättra vår service baserat på din erfarenhet. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
9 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
för 12 dagar sedan
Vad tråkigt att du är missnöjd med din upplevelse hos oss. Om det finns något vi kan göra, tveka inte på att höra av dig på service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
9 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
9 apr. 2024
Hej. Tack för ditt omdöme, men tråkigt att du inte är nöjd. Om det finns något vi kan göra för dig, så kan du höra av dig på service@vonroc.se. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
5 mars 2024
 Verifierat omdöme

Bra pris - ok affär.

Bra pris, bra leverans. Maskinen kan vara i svagaste laget även vid hemmabruk.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
8 mars 2024
Hej! Tack för ditt omdöme! Det låter inte rätt. Om det finns något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Vi vill gärna se till att du är nöjd med din produkt. Tills dess önskar jag dig en fin dag, Rexi VONROC
28 mars 2024
 Verifierat omdöme
Trasig kontakt vid leverans,bytte ut den själv då jag var tvungen att ha igång maskinen.åf tar inget ansvar då jag mekat själv…funkar bra dock
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
29 mars 2024
Hej! Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi värdesätter feedback från våra kunder och vi beklagar djupt att du inte var nöjd med din senaste upplevelse hos oss. För att kunna tillhandahålla bästa möjliga service och stöd behöver vi dokumentation när det gäller eventuella defekter eller skador på våra produkter. Det hjälper oss att inleda garantiprocessen och säkerställa att våra kunder får en snabb och effektiv lösning på sina problem. Vi förstår att situationen kan vara frustrerande, och vi vill göra allt vi kan för att hjälpa till. Vi noterade att du ersatte den defekta delen själv innan du kontaktade oss. Tyvärr komplicerar det vår möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt eftersom vi behöver inspektera produkten i sitt ursprungliga skick för att korrekt bedöma eventuella garantianspråk. Vi rekommenderar att du sparar eventuella defekta delar och kontaktar oss omedelbart om du upplever några problem i framtiden. Tack för din förståelse och ditt tålamod. Rexi VONROC
21 mars 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
21 mars 2024
Hej, tack för omdömet. Vad tråkigt att du känner dig missnöjd. Finns det något vi kan göra för dig så kan du höra av dig till service@vonroc.se. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
16 sep. 2023
 Verifierat omdöme
Leveransen kom ej på avtalad tid eller dygn. Den kom ej hellre till min adress som var lovat. Fick hämta den på PostNords utlämningställe 5 km från rätt plats och någon dag senare. Emballaget var trasigt men produkten verkar vara ok. Skärpning bör ske så att ni levererar enligt era erbjudande. Dåligt att paketet inte kom utan jag fick ta min bil för att hämta det!
Anmäl omdöme
3 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Gräsklippare som inte riktigt lever upp till förväntningarna. Väldigt plastigt och den lilla batteridrivna modellen skulle funka bra till "liten till mellanstor gräsmatta", jag har 145kvm gräsmatta och det tolkar jag som liten, trots det så är 2x2,0ah batterierna slut när jag klippt 2/3 av gräsmattan.. Suck 😴
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
6 sep. 2023
Tack för din åsikt och feedback. Det låter som att du har haft en mindre tillfredsställande upplevelse med produkten. Vi beklagar att batterierna inte räckte till för att klippa hela din gräsmatta. Vi kommer att ta med din feedback i vårt fortsatta arbete med att förbättra och utveckla våra produkter. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig vidare. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
21 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Anmäl omdöme
31 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
8 nov. 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
7 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Det tog 10 dagar att få den. Dåligt inpackad. Laddaren hade åkt ur sin kartong och flöt runt i det stora paketet.
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
22 aug. 2023
Vi beklagar för den besvikelse du upplevde med leveranstiden och för att produkten inte var ordentligt förpackad. Din feedback är viktig för oss när vi strävar efter att förbättra våra tjänster. Vi kommer att se över våra leveransprocesser för att försöka förhindra sådana problem i framtiden. Om du har några andra frågor eller feedback, tveka inte att höra av dig. Vi uppskattar din input och hoppas att du ger oss en chans att göra det bättre nästa gång. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
25 juni 2023
 Verifierat omdöme

Garanti

Går ej att logga in på vonroc.com
Anmäl omdöme
Svar från VONROC Sverige
27 juni 2023
Vi beklagar eventuella problem du upplever med inloggningen på hemsidan. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa problemet och få dig inloggad på ditt konto. Du kan kontakta oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
4 juli 2023
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme