FixPart.se/sv- Logotyp - omdömen

FixPart.se/sv
Recensioner:

3 898 omdömen de senaste 12 månaderna7 091 omdömen totalt  

4,44
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

13 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Fick bra hjälp! Trodde att det var fel på pumpen, men den funkade så jag fick hjälp med att det var den övre spolarmen som inte roterade och när jag kollade närmare på den så hade en packning krullat upp sig och förhindrade därmed rotationen. Det fanns ingen packning så jag fick köpa hela armen som dock inte var särskilt dyr. Så slapp vi byta diskmaskin!

Kritiskt omdöme, mest relevant

24 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Då jag sökte på mitt modellnummer så kom flera delar upp och jag valde den som verkade bäst. Efter en snabb leverans så visade det sig att den del som jag beställt inte passade. Jag hänvisade till deras passningsgaranti och bad om att de skulle hjälpa mig att hitta rätt del då denna (trots rätt modellnummer) inte passade. Efter att ha jagat andra modellnummer så får jag bara svaret: Tyvärr kan vi inte leverera den produkt du efterfrågade (längre). Du kan försöka igen med tillverkaren, även om jag är rädd att den här produkten har utgått. Nu försöker de komma undan sin garanti genom att på retursedeln hävda ångerrätt "Annat skäl" och inte stå för returkostnaden som ingår i deras passningsgaranti. De avslutar sidan om Passningsgarantin med: Vi kommer sedan att undersöka vad som gick fel, rätta till felet och återbetala hela din beställning. Självklart hjälper vi dig också att hitta rätt produkt.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för FixPart.se/sv

Sortering  
Senaste först
för 6 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Jag saknar den beställda varan
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 3 dagar sedan
God dag, jag beklagar att du inte har fått din beställning. Vi är i kontakt med transportören och har också kontaktat dig om detta. Bram, FixParts kundtjänst
för 6 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Verify the parts before sending it, i have received wrong parts which i didn't check when i received. But when i wanted to install them, i realized that they are not compatible with my refrigerator! And i am having problem returning them now. Next time i received a broken shelf. After corresponding with your service support and agreement that i will receive new one. I received a refrigerator door seal instead! It is so difficult to spend time in correspondence, check, post and verification !
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 3 dagar sedan
Good day, we are sorry to hear that you did not receive the right product. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Bram, FixPart customer service
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme

Dåligt att betalning måste gå till utländsk bank.

Varorna är bra men att betalningen måste gå till en utländsk bank är dåligt. Innebär merkostnader för en förening som inte har den möjligheten.
Anmäl omdöme
för 10 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 13 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Köpte en reservdel till min dammsugare som inte passade trots korrekt modellbeteckning. Inget tekniker och oklart hur jag reklamerar även om leveransen var snabb.
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Alla komponenter är separerade, en komponent som kräver muttrar eller skruvar kom inte som paketet. Går inte att läsa sig i innehållsförteckning vika komponenter hör ihop.
Anmäl omdöme
8 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Stark fördröjning av leverans trots försäkran från kundtjänst om snabb åtgärd
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
31 mars 2024
 Verifierat omdöme
Det tog en hel månad att få hem delen. Det syntes inte på bilden vilken färg och fanns inga alternativ att välja på. Naturligtvis blev det fel.
Anmäl omdöme
28 mars 2024
 Verifierat omdöme
Bra firma men värdelös transportör
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
29 mars 2024
God dag, jag beklagar att du inte fick din beställning i tid. Tyvärr blev leveransen något försenad, vilket vi ber om ursäkt för. Om det fortfarande är något fel på produkten, vänligen meddela oss. Bram, FixParts kundtjänst
26 mars 2024
 Verifierat omdöme
Tillbehöret jag beställde passade inte. Står det att tillbehöret passar en specifik modell så tycker man att den ska göra det? Eller? Så nu fick jag bygga om den, göra om göra rätt.
Anmäl omdöme
22 mars 2024
 Verifierat omdöme
Efter att jag fått en orderbekräftelse får jag ett meddelande om att jag har varor kvar i varukorgen. Efter en stund får jag ett rabatternjudande om jag köper de varorna. Vid en bedömning har jag fått en leverans, en annan beställning har inte levererats än trots 1-2 dagars leverans, nu har det gått en vecka.
Anmäl omdöme
16 mars 2024
 Verifierat omdöme
Paketet kom fram sönder. Som tur var var glaset helt men infästningen var borta. Fick heller ingen avisering från PostNord utan började undra vart det var så ringde dhl som hänvisade mig till PostNord. Så låg den på ett utlämningsställe.
Anmäl omdöme
9 mars 2024
 Verifierat omdöme
Försökte annullera en order dagen efter order men det gick inte. Krångligt med retur.
Anmäl omdöme
7 mars 2024
 Verifierat omdöme

Leveranstid

Med så otroligt lång leveranstid kan betyget inte bli bättre.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
8 mars 2024
God dag, jag beklagar att du inte fick din beställning i tid. Tyvärr blev leveransen något försenad, vilket vi ber om ursäkt för. Om det fortfarande är något fel på produkten, vänligen meddela oss. Bram, FixParts kundtjänst
6 mars 2024
 Verifierat omdöme
Tog två månader att få mina saker och ingen hörde av sig om detta.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
8 mars 2024
God dag, jag beklagar att du inte fick din beställning i tid. Jag ser att det verkligen var en viss försening eftersom produkten var slut i lager. Vi ber uppriktigt om ursäkt för det. Jag ser att din beställning nu har levererats. Om det fortfarande är något fel, vänligen meddela oss. Bram, FixParts kundtjänst
27 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Krångligt "frågeformulär" som i princip ställer samma fråga flera gånger och tar onödigt lång tid.
Anmäl omdöme
21 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Står att varan finns på lager och kan levereras inom två veckor, men det tar två månader.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
23 feb. 2024
God dag, jag beklagar att du inte fick din beställning i tid. Jag ser att det verkligen var en viss försening eftersom produkten var slut i lager. Vi ber uppriktigt om ursäkt för det. Jag ser att din beställning nu har levererats. Om det fortfarande är något fel, vänligen meddela oss. Bram, FixParts kundtjänst
16 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Svårt att betala, Trasig del som kom, kommer troligen aldrig mer att köpa från er.
Anmäl omdöme