FixPart.se/sv- Logotyp - omdömen

FixPart.se/sv
Recensioner:

3 896 omdömen de senaste 12 månaderna7 081 omdömen totalt  

4,44
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

13 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Fick bra hjälp! Trodde att det var fel på pumpen, men den funkade så jag fick hjälp med att det var den övre spolarmen som inte roterade och när jag kollade närmare på den så hade en packning krullat upp sig och förhindrade därmed rotationen. Det fanns ingen packning så jag fick köpa hela armen som dock inte var särskilt dyr. Så slapp vi byta diskmaskin!

Kritiskt omdöme, mest relevant

24 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Då jag sökte på mitt modellnummer så kom flera delar upp och jag valde den som verkade bäst. Efter en snabb leverans så visade det sig att den del som jag beställt inte passade. Jag hänvisade till deras passningsgaranti och bad om att de skulle hjälpa mig att hitta rätt del då denna (trots rätt modellnummer) inte passade. Efter att ha jagat andra modellnummer så får jag bara svaret: Tyvärr kan vi inte leverera den produkt du efterfrågade (längre). Du kan försöka igen med tillverkaren, även om jag är rädd att den här produkten har utgått. Nu försöker de komma undan sin garanti genom att på retursedeln hävda ångerrätt "Annat skäl" och inte stå för returkostnaden som ingår i deras passningsgaranti. De avslutar sidan om Passningsgarantin med: Vi kommer sedan att undersöka vad som gick fel, rätta till felet och återbetala hela din beställning. Självklart hjälper vi dig också att hitta rätt produkt.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för FixPart.se/sv

 Sortering  
Relevans
(153)
(85)
(243)
Återställ
28 mars 2024
 Verifierat omdöme

Försökte backa en felaktig beställning. Utan framgång.

Gjorde en felaktig beställning. Enda möjligheten att backa ordern var att skriva till kundtjänst. Trots att jag gjorde det en halvtimme efter ordern lagts och på söndagen skickades beställningen på måndagen. Medförde massa jobb och strul. Begära returrätt, printa dokument och adressetikett, gå till PostNord-ombud. Samt betala 79kr i returtransport. Oerhört dåligt!
Anmäl omdöme
28 mars 2024
 Verifierat omdöme

Svårt hitta rätt del att beställa

Ena delen var för rätt sida, det gick inte att läsa i beskrivningen. Andra paketet innehöll otroligt. Många delar som jag inte behövde. Hade räckt med en del, men den hittade jag inte att beställa.
Anmäl omdöme
för 12 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Onödigt att skicka en artikel som delleverans när övriga produkter levereras senare. Miljömässigt ohållbart och resursslöseri. Dessutom saknas info om när resten av leveransen kommer.
Anmäl omdöme
7 apr. 2024
 Verifierat omdöme
gjort en stor beställning, leveransen tar en jäkla tid och alla delar kom inte med leverans nummer 1. väntar fortfarande. perfekt med en helg mellan!
Anmäl omdöme
7 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Jag är nöjd med såväl leverans som bemötande, dock svårt att hitta det jag sökte, vilket var lite tråkigt. Överlag är jag ändå nöjd.
Anmäl omdöme
för 13 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Jag kan inte sätta slutbetyg eftersom jag reklamerat beställningen och fortfarande väntar på besked hur returen ska skötas.
Anmäl omdöme
5 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Rätt artikel dock trasig kartong

Rätt artikel, men tog längre tid än sagt samt trasig kartong vid leverans.
Anmäl omdöme
26 mars 2024
 Verifierat omdöme
När det gäller mig så vill jag gärna ha allt levererat samtidigt.
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Min produkt passade inte så jag måste skicka tillbaka den
Anmäl omdöme
för 13 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Det tog väldigt lång tid men produktion var bra
Anmäl omdöme
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Produkt va inte identisk med orginalprodukten.
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 11 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
för 4 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Verify the parts before sending it, i have received wrong parts which i didn't check when i received. But when i wanted to install them, i realized that they are not compatible with my refrigerator! And i am having problem returning them now. Next time i received a broken shelf. After corresponding with your service support and agreement that i will receive new one. I received a refrigerator door seal instead! It is so difficult to spend time in correspondence, check, post and verification !
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
för 2 dagar sedan
Good day, we are sorry to hear that you did not receive the right product. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Bram, FixPart customer service
6 apr. 2024
 Verifierat omdöme

I mitt fall försvann en rabattkod i…

I mitt fall försvann en rabattkod i samband med att jag gjorde beställningen på datorn. Jag kontaktade snabbt Fixpart för att be er lägga till min rabatt. Fick ett svar där man inte (ville ?) förstod vad jag menade. Sedan efter lång konversation kunde ni inte lägga till rabatten manuellt. Dåligt bemötande och inte serviceminded alls. Kommer inte att rekommendera företaget till någon
Anmäl omdöme
26 mars 2024
 Verifierat omdöme
Usel kundupplevelse. Ni förser inte transportör med mina uppgifter. Jag får kontakta er. När ni väl löser det så har paketen skickats tillbaka. Ni vägrar stå för frakt utan jag får betala dubbel frakt för att ni gör fel. Vilken e-handlare som är värd att handla av gör så?
Anmäl omdöme
för 5 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Hej Tyvärr har ni skickat en vit (riktigt) och en mörkgrå (fel) sockel, behöver hanteras av er, jag behöver en retursedel för returen och ni behöver skicka en till vit. Bifogar bilder Återkoppla gärna Finns på 0707838050 Med vänlig hälsning, Johan
Anmäl omdöme
4 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Betalade för en leveranstid på 3-5 arbetsdagar… vi är inne på 8e arbetsdagen och jag har fortfarande inte fått min beställning. Det tog 5 arbetsdagar för min beställning att lämna deras lager enligt statusuppdateringen!
Anmäl omdöme
29 mars 2024
 Verifierat omdöme
Det har tagit väldigt lång tid och jag fick inte någon information att paketet anlänt utan det skickades tillbaka. Nu den andra gången fick jag punktmarkera ankomsten. Tänker tyvärr inte beställa något mer från er.
Anmäl omdöme
Svar från FixPart.se/sv
29 mars 2024
God dag, jag beklagar att du inte fick din beställning i tid. Jag ser att det verkligen var en viss försening eftersom produkten var slut i lager. Vi ber uppriktigt om ursäkt för det. Jag ser att din beställning nu har levererats. Om det fortfarande är något fel, vänligen meddela oss. Bram, FixParts kundtjänst
för 11 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Första produkten gick sönder efter två veckor. Den andra produkten var redan trasig när den kom. Jobbigt företag att reklamera saker hos då man får samma fråga flera gånger och ett automatiskt svar varje gång.
Anmäl omdöme