Acer Store Sweden- Logotyp - omdömen

Acer Store Sweden
Recensioner:

127 omdömen de senaste 12 månaderna398 omdömen totalt  

4,65
Mycket bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Mest relevant positiv recension

8 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Alla fält vid beställningen fylldes i automatiskt från min webbläsare, men jag var tvungen att ta bort sista bokstaven och lägga till i varje fält för att få den gröna bocken och komma vidare. Någon liten bugg där som någon kanske kan titta lite närmare på, i övrigt gick allt som på räls.

Mest relevant negativ recension

26 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Rabattkoden för 5% fungerade inte (angav e-postadress och önskan att prenumerera på info) trots flera försök. Provade både nollor och o-n i koden utan resultat. Inte bra!!!!
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för Acer Store Sweden

Filter
 Sortering  
Relevans
(4)
(2)
(0)
Återställ
21 okt. 2024
 Verifierat omdöme
Vore bra om man kunde välja bestickningsalternativ (tex. mer RAM eller större disk).
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
23 okt. 2024
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi beklagar att du inte har varit helt nöjd med din köpupplevelse i vår butik. För att kunna hitta en lösning på det/de problem du stött på så kan ni genom formuläret nedan öppna en ticket; en av våra representanter kommer då att kontakta dig inom kort för att undersöka frågan ytterligare https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
8 sep. 2024
 Verifierat omdöme
Behövde använda 4 olika betalsätt innan en av dem tillslut funkade
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
16 sep. 2024
Hej! Tack för din feedback, din åsikt är viktig för oss. Din kommentar är mycket uppskattad och har redan vidarebefordrats till den berörda avdelningen för vidare utredning. Vår betalningsplattform är utformad enligt de senaste internationella standarderna för att erbjuda dig en snabb, smidig och säker betalning. Det är dock inte ovanligt att en betalning kanske inte går igenom av skäl som inte står under direkt inflytande från oss. Vi beklagar besväret. Med vänlig hälsning, Acer Store
21 aug. 2024
 Verifierat omdöme
Själva hemsidan var jätte långsam och laggig på telefonen.
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
16 sep. 2024
Hej! Tack för din feedback, din åsikt är viktig för oss. Din kommentar är mycket uppskattad och har redan vidarebefordrats till det relevanta IT-teamet för vidare utredning. Även om vårt infrastruktur team gör sitt bästa för att se till att det inte finns några avbrott eller anslutningsförseningar när du surfar i vår butik, kan det hända då och då, av skäl som ligger utanför vår kontroll, att kunder kan uppleva en långsam anslutning. Med vänlig hälsning, Acer Store
3 sep. 2024
 Verifierat omdöme
Mkt långsam hemsida
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
16 sep. 2024
Hej! Tack för din feedback, din åsikt är viktig för oss. Din kommentar är mycket uppskattad och har redan vidarebefordrats till det relevanta IT-teamet för vidare utredning. Även om vårt infrastruktur team gör sitt bästa för att se till att det inte finns några avbrott eller anslutningsförseningar när du surfar i vår butik, kan det hända då och då, av skäl som ligger utanför vår kontroll, att kunder kan uppleva en långsam anslutning. Med vänlig hälsning, Acer Store
26 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Rabattkoden för 5% fungerade inte (angav e-postadress och önskan att prenumerera på info) trots flera försök. Provade både nollor och o-n i koden utan resultat. Inte bra!!!!
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
1 mars 2024
Hej! Tack för din feedback, din åsikt är viktig för oss. Vi beklagar att det inte var möjligt att använda din kupongkod under ditt köp. Ni kan kontakta vårt kundtjänst team via länken nedan och skicka dem kupongkoden du har som inte lyckades registreras. De kommer att undersöka din beställning och kommer tillämpa eventuella missade rabatter du hade rätt till. Detta bör inte ta mer än 48 timmar att slutföra. Kontakta oss här: https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store
11 jan. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från Acer Store Sweden
1 mars 2024
Hej! Tack för ditt betyg, din åsikt är viktig för oss. Vi beklagar att du inte har varit helt nöjd med din köpupplevelse i vår butik. För att kunna hitta en lösning på det/de problem du stött på så kan ni genom formuläret nedan öppna en ticket; en av våra representanter kommer då att kontakta dig inom kort för att undersöka frågan ytterligare https://store.acer.com/sv-se/contact/ Med vänlig hälsning, Acer Store