sobuy.seRecensioner

: 41Bra

4,29

Omdömen för sobuy.se

41 verifierat omdömen de senaste 12 månaderna

41 omdömen totalt
Så säkerställer vi att omdömena kommer från autentiska konsumenter.

Positivt omdöme, mest relevant


för 20 dagar sedan
I bought an entryway bench and am very happy and satisfied of its quality. Also instruction was very well prepared, furthermore it was very affordable, i really spent a lot of time searching for something that fits and is in my price range, your product was almost the only one. However, your e shop was poorly translated to my language (lithuanian) thats why it took a while for me to understand and buy the product. I was worried a bit that it might be a scam:) My tip would be to provide english version for lithuania market as well, because we are a small country and used to english eshops, we speak english quite well. Anyway, thank you for a good product, wish you success and will recommed your shop to friends!
Anmäl omdöme

Visa alla positiva omdömen

Kritiskt omdöme, mest relevant


för 5 månader sedan
Fick bara ett paket. Ska vara två
Anmäl omdöme

Visa alla kritiska omdömen

Omdömen för sobuy.se

Filter 
 Sortering Relevans 
(3)
(2)
(2)
 Verifierat omdöme
för 2 månader sedan
The products are good but not worth their original price in terms of quality. Excellent customer service
Anmäl omdöme
 Verifierat omdöme
för 3 månader sedan
Ni har inte levererat.
Anmäl omdöme
Svar från sobuy.se
för 3 månader sedan
kära kund Enligt fraktinformationen levererades ditt paket igår. Den genomsnittliga leveranshastigheten till Sverige tar normalt 2-5 arbetsdagar. ditt paket lämnades den 27.05.2022(det hade tagit totalt 5 arbetsdagar att göra leveransen) . Vi ber här om ursäkt för att leveransen inte gjordes så effektiv som vad vi har angett. När du fortfarande har ytterligare frågor kommer vår kundtjänst att kontakta dig och vi kommer att göra vårt bästa för att du ska bli nöjd. vänliga hälsningar SoBuy Team
 Verifierat omdöme
för 3 månader sedan
Anmäl omdöme
Svar från sobuy.se
för 2 månader sedan
kära kund Vi ber om ursäkt för att produkten är transportskadad, enligt uppgifterna i vårt system hade vår kundtjänst redan träffat en överenskommelse om att ge dig ersättning. och återbetalningen gjordes redan den 09.06.2022. om du fortfarande inte har fått det returnerade beloppet eller om du fortfarande inte är nöjd med vår support. tveka inte att kontakta oss, vår kundtjänst kommer att svara med 1 arbetsdag och vi kommer att göra vårt bästa för att du ska bli nöjd. vänliga hälsningar SoBuy Team
 Verifierat omdöme
för 3 månader sedan
Anmäl omdöme
Svar från sobuy.se
för 3 månader sedan
Dear Customer, Thank you for your purchase and taking the time to rate our products and services to give a feedback. We are terribly sorry to view that our product isn't working for you and would like to know if we can send you a free replacement or assist you with a refund. Customer reviews is important to us and we value your response. All responses will be used to further improve the quality of our service and products. Please let us know how we may assist you to resolve the issue you have experienced. Sorry for the inconvenience and thank you for giving us the opportunity to rectify the matter. Best regards SoBuy-Shop-Team
 Verifierat omdöme
för 4 månader sedan
Fattades en monteringsdetalj och en del var skadad. Hanterat ok av Sobuy. Köksön är Ok men lite klent dimensionerad.
Anmäl omdöme
Svar från sobuy.se
för 4 månader sedan
Dear Customer We thank you for your professional observation and as regards your kind criticism of course we accept it. Our greatest concern is that customers feel comfortable, so we are delighted to read the review and roll up our sleeves to continuously improve our product quality and customer service. Best regards SoBuy-Shop-Team
 Verifierat omdöme
för 4 månader sedan
Anmäl omdöme
Svar från sobuy.se
för 4 månader sedan
kära kund Vi har kollat in vårt system, tyvärr kan vi bara hitta 1 beställning för 1 vara under din e-postadress. Om du har lagt en annan beställning med en annan e-postadress, vänligen ge oss ditt ordernummer, vi hjälper dig sedan att kontrollera det vänliga hälsningar SoBuy Team
 Verifierat omdöme
för 5 månader sedan
Fick bara ett paket. Ska vara två
Anmäl omdöme
Svar från sobuy.se
för 5 månader sedan
kära kund Vi beklagar förseningen av svaret, enligt fraktinformationen kom det andra paketet den 05.04.2022. För ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss, vi finns alltid här för dig vänliga hälsningar SoBuy Team