shop.somfy.se- Logotyp - omdömen

shop.somfy.se
Recensioner:

36 omdömen de senaste 12 månaderna157 omdömen totalt  

4,19
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

22 maj 2023
 Verifierat omdöme
Bra hemsida och snabb leverens. Stort minus för UPS som påstod att jag inte var hemma när dom skulle leverera. Jag har kameror runt hela huset och dom var aldrig där.

Kritiskt omdöme, mest relevant

1 juli 2023
 Verifierat omdöme
UPS är det krångligaste fraktbolaget i världen. Appen suger, spårning är krångligt, att byta leveransadress är svårt. Lämnar dyra saker i trappuppgången utan att kolla om det är ok. Byt! I övrigt bra så det är synd att de skall sabba för er.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för shop.somfy.se

Filter
 Sortering  
Relevans
10 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Har inte ens fått min beställning ännu.
Anmäl omdöme
Svar från shop.somfy.se
14 feb. 2024
Hej! Vad vi kan se så är paketet levererat på torsdagen efter att beställningen lades på måndag eftermiddag och skickades från vårt lager dagen efter så vi hoppas allt är okej med din leverans. Om inte, vänligen kontakta vår kundservice eller ring oss.
14 aug. 2023
 Verifierat omdöme

Dåligt service, inte värt stressen och alla samtal (vänta i kö) och mejl med UPS

Chauffören sa att jag var inte hemma eftersom dörren var stängt (istället för att ringa mig) sen en vecka efter skickar UPS ett mejl och frågar om min adress och var ska de leverera paketet 🤷‍♂️ 🤔🤦‍♂️ sååååå dumt.
Anmäl omdöme
Svar från shop.somfy.se
16 aug. 2023
Hej och tack för din feedback där jag beklagar att upplevelsen inte varit bra. Uppenbart så är det UPS som fallerar här och inget som vi direkt kan påverka mer än att påpeka detta via den som sköter upphandlingen av logistiktjänsterna i företaget. Själv tycker jag det är synd att UPS inte kan hantera leveranser på smidigare sätt som exempelvis många av deras konkurrenter. Givetvis är detta något som också kan bero på individen som kör och den servicenivå hen har. Som mottagare är det svårt att ibland ha koll på leveranserna och status kring dessa men ett tips är att registrera sig för tjänsten "My UPS" där det går att ändra leveranser och ha koll på dessa. I och för sig bara vettigt om man beställer ofta och där företaget använder just UPS. I situationer som denna går det också att kontakta oss varpå vi kan ringa upp UPS och fråga vad som händer - det brukar hjälpa.
11 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
Svar från shop.somfy.se
15 nov. 2023
Tråkigt att se att du inte är nöjd - vad är det som inte fungerar? Produkten, leveransen? Återkoppla gärna till oss på 040-165920 eller shop.se@somfy.com