fatboy.com/se-sv
Recensioner:

85 omdömen de senaste 12 månaderna135 omdömen totalt  

4,42
Bra
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

7 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Snabb leverans och bra reapriser. Köpte 2 likadana sittsäckar. Bra slitstarkt tyg på sittsäckarna. Dock lite besviken på fyllningen - hade väntat mig lite mer fyllning.

Kritiskt omdöme, mest relevant

6 maj 2023
 Verifierat omdöme
No help, UPS threatened me into accepting delivery and when trying to schedule return with fat boy nobody answers my questions and a return seems impossible to set up in the systems. Feels very unsafe.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för fatboy.com/se-sv

Filter
 Sortering  
Relevans
för 11 dagar sedan
 Verifierat omdöme

Dyrt

Bra att det fanns reservdelar. Priset var dock för högt.
Anmäl omdöme
9 apr. 2024
 Verifierat omdöme

Bra service men dyrt

Fick snabbt hjälp men väldigt dyrt
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
10 apr. 2024
Tack för ditt vänliga svar och betyg. Mycket uppskattat.
10 apr. 2024
 Verifierat omdöme
Levererades till fel adress. Jag fick själv koordinera så min fatboy kom till min adress.
Anmäl omdöme
10 juli 2023
 Verifierat omdöme
Skeppningen via DHL lämnade mycket övrigt att önska
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
19 juli 2023
Thank you for your message and 3 star rating. we are sorry that the delivery with DHL was not what you expected. If you have any questions that needs to be resolved regarding that, we kindly ask you to send us a direct message to serviceteam@fatboy.com. We wish you a nice day. Fatboy Service Team
6 maj 2023
 Verifierat omdöme

Unsafe and no support

No help, UPS threatened me into accepting delivery and when trying to schedule return with fat boy nobody answers my questions and a return seems impossible to set up in the systems. Feels very unsafe.
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
8 maj 2023
Good day, We are truly sorry that UPS would not accept that you refused the delivery. We sent you a direct message to solve this. Our apologies for the inconvenience and we will solve this by mail. We wish you a nice day. Fatboy Service Team Anke
17 maj 2023
 Verifierat omdöme
UPS är värdelös för leveranser när man tar emot som privatperson. Önskar att kunna få beställningen med PostNord eller dhl istället.
Anmäl omdöme
1 juli 2023
 Verifierat omdöme

Inget svar i kundtjänst på mail

Hej! Jag har skickat fråga till kundtjänst men får inget svar, trist, snart dags att betala och jag vill ha svar!//Anita
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
6 juli 2023
Good day Anita, We thank you for your message. We just checked our system but could not find any service request on your name, emailaddress or ordernumber. We will now send you a direct message to hear what your question is and do our best to solve it. For now we wish you a nice afternoon. Fatboy Service Team
26 juni 2023
 Verifierat omdöme
Klarade inte av att leverera varan. Fick ligga ute med pengar några veckor för en vara de inte klarade av att leverera.
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
6 juli 2023
Dear Erik, We thank you for your message and are sorry that the delivery from UPS took longer then expected. We saw that our colleague from Logistics handled it and meanwhile everything already has been taken care of. Have a nice afternoon. Fatboy Service Team
3 juli 2023
 Verifierat omdöme
Jag har ännu inte fått min leverans, trots att jag fått leveranstidpunkter och jag har stött på Ups om problemet
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
6 juli 2023
Good day Björn, We thank you for your message and apologies for the inconvenience regarding the delivery. We sent you a direct message to clear this matter. We wish you a nice day. Fatboy Service Team
7 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Beställde en reservdel för nästan tre veckor sedan och den har ännu inte kommit. Fakturan har jag dock fått.
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
14 aug. 2023
Good day, Thank you for your feedback. We saw everyting already has been taken care of on the 8th of August last. Should you have any questions then please send us a direct message to: serviceteam@fatboy.com. We wish you a nice day. Fatboy Service Team
4 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Jag väntar än på mina grejer
Anmäl omdöme
Svar från fatboy.com/se-sv
6 nov. 2023
Hi Cecilia, Thank you for your message. We have send your order on 19.10.23 with Intrapost. Unfortunately your order got lost. We are verry sorry for this but no worries, we have resend your order, this time with UPS so you can follow the parcel with the trackinglink you will receive shortly. You will receive your order soon For now we wish you a great day!