gocustomized.se- Logotyp - omdömen

gocustomized.se
Recensioner:

65 omdömen de senaste 12 månaderna576 omdömen totalt  

2,98
Tillfredsställande
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Positivt omdöme, mest relevant

13 aug. 2023
 Verifierat omdöme
Trycket på det personliga skalet slits fort. Fint och barnet som fick det var mycket nöjd med utseendet, men det slits väldigt fort (blir som sprickor i trycket).

Kritiskt omdöme, mest relevant

8 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Missledande lång leveranstid. Ca 4 veckor, varav 2 veckor med mail där det står att din produkt är försenad och skickas dagen efter. När jag väl fick produkten, i det här fallet ett skal så var jag otroligt besviken på kvalitéten på trycket. Väldigt pixligt trots bra kvalitet på bilden och förhandsvisningen man får. Rekommenderas INTE! Även väldigt dåliga svar från företaget som alla känns autogenererade och inte verkar bry sig.
Vår uppgift är att skapa digitalt förtroende. Läs på hur recensioner fungerar Trusted Shops.

Omdömen för gocustomized.se

Filter
Sortering  
Senaste först
(25)
(25)
Återställ
för 6 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Bra kvalite på bilden
Anmäl omdöme
för 7 dagar sedan
 Verifierat omdöme
Så himla snyggt fodral!Bra kvalitet o jättenöjd är jag!
Anmäl omdöme
för 9 dagar sedan
 Verifierat omdöme

Supernöjd!

Jättefina mobilskal ☺️ ett plus var fen snabba leveransen!
Anmäl omdöme
13 mars 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
28 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
28 feb. 2024
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
20 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Väntat i ca 4 veckor och har fortfarande inte fått det jag beställde.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 dec. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
20 dec. 2023
 Verifierat omdöme

Jättenöjd

Lätt att göra egen design, väldigt snabb leverans, bra kvalitet.
Anmäl omdöme
17 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Lätt att designa eget mobilskal med många valmöjligheter.
Anmäl omdöme
17 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
17 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Utmärkt produkt, snabb leverans.
Anmäl omdöme
16 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Min son beställde ett mobilskal till sin mobil för hårt sparade pengar. Det är 6 månader sedan!👎 Ännu har inget skal kommit. Lurendrejeri!😡👎
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 dec. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
16 dec. 2023
 Verifierat omdöme

Får aldrig min vara!

Min beställning verkar inte komma över huvud taget och vid kontakt med kundservice får jag bara ett autogenererat meddelande- exakt samma gång på gång. Ingen hjälp alltså.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
21 dec. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us by replying for our last message and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
12 dec. 2023
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
7 nov. 2023
 Verifierat omdöme
Beställde mobilskal som inte passade, har mailat fram och tillbaka utan att få hjälp med reklamation.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
8 nov. 2023
Hello! We are genuinely sorry to hear that you were not satisfied with our product. Your feedback is important to us, and we take your concerns seriously. We would like to find the best solution to improve your experience with our company. To address your specific issues, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to make things right. Best regards, Customer Happiness Team
27 okt. 2023
 Verifierat omdöme

Inte fått leverans

Jag har fortfarande inte fått min beställning. Får bara meddelanden om att den är försenad.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
26 okt. 2023
 Verifierat omdöme

Ej levererat

Mycket dåligt och lång leverans, beställde 1/10 har fortfarande inte fått min beställning , har pausat bet till klarna tiden börjar gå ut för sista bet dag. Mycket besviken, kommer nog aldrig att beställa något igen.
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We sincerely apologize for your dissatisfaction with our service. Your feedback is important to us, and we appreciate you taking the time to share your concerns. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
24 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Anmäl omdöme
22 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Jag fick inte min order
Anmäl omdöme
Svar från gocustomized.se
30 okt. 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. To find the best solution and improve your experience with our company, we will be reaching out to you directly. Please expect our contact soon. Thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right and ensuring a better experience for you. Best regards, Customer Happiness Team
21 okt. 2023
 Verifierat omdöme
Blev kanon!
Anmäl omdöme